Vilse i iPhone-djungeln

Redaktör
Ponny
Vilse i iPhone-djungeln

Detta är ett rop på hjälp. Efter diverse påtryckningar (från alla mina tio personligheter) har jag bestämt mig. Jag ska skaffa iPhone. Men, oj, alla dessa abonnemang. Jag behöver en, två eller fem par hjälpande händer för att hitta rätt i djungeln.

Jag vet ju inte alls hur mycket jag kommer att surfa men då jag reser i tid och otid kan jag tänka mig att det blir en del av den varan på hotellrummet. Jag vill främst spela (och ha en mobil där knapparna inte fallit av eller färgen har flagnat). Jag har haft 3 och gillar 3. Är de något att ha i iPhone-väg?

[ia=25095; large]
"There's a jungle out there, I tell ya'!"

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Vilse i iPhone-djungeln

Så vem av de 10 personligheterna fick ge sig?
Jag tror det var Fredrik the sensible.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har inga åsikter om abonemang då jag bara har en ipod touch 4, men jag har ett tips på en måste ha app.

AVPlayer - bästa mediaspelaren till iphone/ipod touch jag sett, klarar att spela upp i stort sett alla filmformat du kan hitta och har stöd för undertexter.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Iphone, generation 5 kommer ju troligtvis ut i sommar, vänta tills dess? Om det spelar någon roll då.

Skägg.
10 Chambers

Jag har 3 som leverantör, deras täckning är sisådär. Gått från Telia, till Tele2 till 3, har bara blivit sämre. Du vill ha ett abonnemang med fri surf, fast notera att det såklart inte gäller utomlands.


signatur
Redaktör
Ponny

Humhum... har en del att tänka på. Nåja, ska sätta mig i helgen i lugn och ro med en kopp varm choklad. Wiz me luck!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar