Prova Shogun 2 nu

Robot
Prova Shogun 2 nu

Demoversionen finns tillgänglig för dig med starkt brinnande känslor för soluppgångens förlovade land.

#nyhetstips, #total-war-shogun-2


Medlem
Prova Shogun 2 nu

Om en timme spelar jag det!

Medlem

Nu startar jag det:D

Inaktiv

Coolt!
...så man laddar ner det via St---EAM?! Då får man väl vänta tills spelet släpps då

Fast jag har ju Dragon Age II demot att njuta av istället!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Vafan Dragon age 2 och Shogun 2 nu? Demo dagen 2011?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Tpiom:

...så man laddar ner det via St---EAM?! Då får man väl vänta tills spelet släpps då

Spelet kommer väl ändå kräva steam?

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Tpiom:

...så man laddar ner det via St---EAM?! Då får man väl vänta tills spelet släpps då

Spelet kommer väl ändå kräva steam?

Det också?!

Nu börjar mitt behov av detta spel minska...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Steam är jävligt bra tycker jag, lätt o smidigt med sig alla spel vart man än är.


signatur

The King is Back

Medlem

Freaking 6 gb för ett DEMO? Hur sjukt är inte det på en skala?

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Freaking 6 gb för ett DEMO? Hur sjukt är inte det på en skala?

spelen blir bara större och större också

Medlem

Bra demo. Flyter på oväntat bra på min Intel Core 2 Duo och AMD 4800-serie. Klarar man Empire och Napoleon är Shogun 2 inga problem. Kan t.o.m köra med ganska höga inställningar. Dock ingen anti-alising då det inte finns något tillgängligt alternativ för det ännu (åtminstone inte för mig).

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Wartex:

Freaking 6 gb för ett DEMO? Hur sjukt är inte det på en skala?

spelen blir bara större och större också

Hårddiskarna också - det jämnar ut sig!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

100 KiB/s var inte mycket att hurra för

Medlem

Argh!

Jag använder knappt Steam så jag vet inte vad jag gör för fel.

Iallafall så är jag inloggad, går in på Steams sida för Shogun 2.
Där finns ju knappen "ladda ner demo".
MEN så fort jag klickar på den laddar skärmen en sekund och återvänder till samma sida. Över 30 försök nu och hittar fan inget. Ingen annan som har samma problem heller!

Nån som vet om det finns en alternativ länk eller hur gjorde ni?

EDIT: Glöm det. Steam klarar tydligen inte att hantera flera saker samtidigt! Jag hade inte stängt av Empire utan bara tabbat ut. Det räckte tydligen för att Steam skulle flippa när jag försökte ladda ner demot....WTF

Inaktiv
Skrivet av Andaril:

Argh!

Jag använder knappt Steam så jag vet inte vad jag gör för fel.

Iallafall så är jag inloggad, går in på Steams sida för Shogun 2.
Där finns ju knappen "ladda ner demo".
MEN så fort jag klickar på den laddar skärmen en sekund och återvänder till samma sida. Över 30 försök nu och hittar fan inget. Ingen annan som har samma problem heller!

Nån som vet om det finns en alternativ länk eller hur gjorde ni?

EDIT: Glöm det. Steam klarar tydligen inte att hantera flera saker samtidigt! Jag hade inte stängt av Empire utan bara tabbat ut. Det räckte tydligen för att Steam skulle flippa när jag försökte ladda ner demot....WTF

Så har varit sedan Steam släpptes. GAnska svårt att köra ett spel minimerat samtidigt som man laddar ner / installerar samtidigt.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Andaril:

Argh!

Jag använder knappt Steam så jag vet inte vad jag gör för fel.

Iallafall så är jag inloggad, går in på Steams sida för Shogun 2.
Där finns ju knappen "ladda ner demo".
MEN så fort jag klickar på den laddar skärmen en sekund och återvänder till samma sida. Över 30 försök nu och hittar fan inget. Ingen annan som har samma problem heller!

Nån som vet om det finns en alternativ länk eller hur gjorde ni?

EDIT: Glöm det. Steam klarar tydligen inte att hantera flera saker samtidigt! Jag hade inte stängt av Empire utan bara tabbat ut. Det räckte tydligen för att Steam skulle flippa när jag försökte ladda ner demot....WTF

Så har varit sedan Steam släpptes. GAnska svårt att köra ett spel minimerat samtidigt som man laddar ner / installerar samtidigt.

Och varför ska du ladda ner samtidigt som du kör? om du kör multi laggar det, om du inte kör multi, så gör nåt annat, läs en bok för fan, livet hänger inte på steam

Medlem

Ja, har det varit så ända sen Steam släpptes borde de ha lärt sig vid det laget att låta varningsskyltar dyka upp

Sen har jag lite svårt se hur ett minimerat spel som inte använder internet interfrera en nedladdning....
Mutlitaskning är normalt idag. SPELA två spel samtidigt är en helt annan femma.

men struntsamma, nu e det bara några minuter kvar till testning.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Freaking 6 gb för ett DEMO? Hur sjukt är inte det på en skala?

Här finns lite information om demot och varför det är så stort. De har skalat ner väldigt mycket, fulla spelet kommer att vara över 15GB. Deras terrängdata tar väldigt mycket plats tydligen.

http://forums.totalwar.com/showthread.php/8159-Total-War-Shog...!

Medlem

Är det SP eller MP?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

göttans! älskar sånahära spel, tankas atm förhopningsvis kan man spela ikväll...hastigheten på steam går från 5mb till 20kb..


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Så nu har man spelat timmar efter timmar o jag ger detta spel"än så länge" 5 av 5

Grafiken är super bra, snyggt o max på allt på grafiken utan minsta lagg...
känslan i spelet är suverän
AI är den bästa en så länge.

Nästa spel i serien MÅSTE bli Rome 2 Total war!!! kommer bli så grymmt med denna grafik + AI som fungerar!!! tack för Total war när det är som Bäst!!

Medlem

Precis spelat genom demon och tack och lov vart man inte besviken, hade ju varit lite tragiskt om både DA2 och Shogun 2 vore besvikelser. Blir köp vid release för min del

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Wartex:

Freaking 6 gb för ett DEMO? Hur sjukt är inte det på en skala?

spelen blir bara större och större också

Hårddiskarna också - det jämnar ut sig!

Ja, min gamla 200 gigs hårddisk som var stor när jag köpte den känns väldigt utdaterad nuförtiden. Jag måste hålla på och avinstallera saker hela tiden för att få plats =(

Medlem

Som ovan, blir nedla... *host* jag menar köp vid releasen

Långt demo var det också, inte klar ännu med tutorialen och då har jag suttit över en timme, och då är det ändå ett till läge minnst kvar. Riktigt nice verkade det.


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Wartex:

Freaking 6 gb för ett DEMO? Hur sjukt är inte det på en skala?

spelen blir bara större och större också

jag kommer ihåg när man laddade ner HL2 demot, på hela 900 mb och tänkte hur kan en demo vara så sjukt stor!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Laddar ned både shogun 2 och dragon age 2 fan va fint att få testa båda! Går undan som fan på steam, 6mb/s på shogun 2 och 4mb/s på dragon age 2

Inaktiv
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Wartex:

Freaking 6 gb för ett DEMO? Hur sjukt är inte det på en skala?

spelen blir bara större och större också

Hårddiskarna också - det jämnar ut sig!

Ja, min gamla 200 gigs hårddisk som var stor när jag köpte den känns väldigt utdaterad nuförtiden. Jag måste hålla på och avinstallera saker hela tiden för att få plats =(

http://www.webhallen.com/hardvara/106030-western_digital_cavi... - Dags eller?

Medlem

Haha sitter man på en 200gb hdd idag är man bara snål. 1Tb kostar ju förtusan 400kr


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Wartex:

Freaking 6 gb för ett DEMO? Hur sjukt är inte det på en skala?

spelen blir bara större och större också

Hårddiskarna också - det jämnar ut sig!

Ja, min gamla 200 gigs hårddisk som var stor när jag köpte den känns väldigt utdaterad nuförtiden. Jag måste hålla på och avinstallera saker hela tiden för att få plats =(

Dags att tiodubbla din hårddiskkapacitet för endast 700 spänn?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=709038

12
Skriv svar