Sista DLC-paketet till Mass Effect 2 röjt

Robot
Sista DLC-paketet till Mass Effect 2 röjt

Uppdatering till Playstation 3-utgåvan kom med troféer som i sin tur röjde nästa DLC-paket. Obligatorisk spoilervarning.

#mass-effect-3, #mass-effect-2


Medlem
Sista DLC-paketet till Mass Effect 2 röjt

Hell fucking yeah! Commander Shepard to the rescue!

Mass Effect II är ett av de bästa spelen jag någonsin spelat. Grymt peppad inför Mass Effect III


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

då borde ultimate edition komma snart!

Medlem

GAAAAAAAAAAAAAAAAH!

The Arrival kan bara syfta på att Reapers kommer innanför Milky way Galaxen!

Sen The Sacrifice så är det säkert Thane, Jacob eller Jack som får offra sig.

Jag kan inte vänta mer till ME3!!!!!!!! AAAAAAAARGGGH!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

jizz in my pants

Medlem

åååååååååh kan inte vänta !! gimme nao !!

Inaktiv

vilka grisar bioware är. släpper viktiga saker som DLC. DLC ska inte vara nödvändiga för att kunna förstå en spelserie. dra åt hel#ete bioware... samtidigt som jag älskar er för alla fina spel ni gör...

Medlem

Wohoo!


signatur

Meep!

Medlem

vill ha alla tre utgåvorna med alla DLC samlade i en snygg liten förpackning... Är det för mycket begärt kanske?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:

vill ha alla tre utgåvorna med alla DLC samlade i en snygg liten förpackning... Är det för mycket begärt kanske?

Kommer nog antagligen ut en GOTY edition när de släppt ut allt DLC i år.. Lagom inför ME3.

Men skulle det inte komma ett till DLC efter detta? Ville minnas att det skulle vara två till utöver Lair of the Shadow Broker.

Medlem
Skrivet av SeeJay:
Skrivet av V1per:

vill ha alla tre utgåvorna med alla DLC samlade i en snygg liten förpackning... Är det för mycket begärt kanske?

Kommer nog antagligen ut en GOTY edition när de släppt ut allt DLC i år.. Lagom inför ME3.

Men skulle det inte komma ett till DLC efter detta? Ville minnas att det skulle vara två till utöver Lair of the Shadow Broker.

Det finns redan 2 ute dock om det är någon av de som du menar. En med en ny medlem och en med en serie uppdrag om en AI. Båda var okej men Lair of the shadowbroker var SATANS bra känner man. Det blir nog ett köp på detta med.


signatur

Videomupp

Medlem

ALL HAIL BIOWARE!!!!!!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Härligt! Har fortfarande inte börjat på Lair of the Shadow Broker än, mycket gott att se fram emot med andra ord.

Also, vad händer om

Shephard dog i slutet av Mass Effect 2? Min karaktär och alla hans medhjälpare överlevde i och för sig slutstriden, men för andra som inte klarade sig riktigt lika bra?
Witch Hunt till Dragon Age blev minst sagt fuckat eftersom min Grey Warden offrade sig själv för att döda demonen men dök senare upp för att jaga Morrigan.

Om vi nu antar att The Arrival utspelar sig efter händelserna i ME2.

(

Medlem

Bara jag som tyckte Mass effect 2 sög, inklusive storryn?

Medlem

Warwick: Ja, du är nog ganska ensam om det.

Medlem

Jäkla DLC paket, man kan ju aldrig sälja spelen när man är klar med dom Kommer bara nytt hela tiden^^ Ska bli intressant att se vad det här handlar om. Låter som det kommer bli ännu fetare än Lair of the shadow broker


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Warwick:

Bara jag som tyckte Mass effect 2 sög, inklusive storryn?

Förmodligen inte, men ni utgör en minoritet. Mer Mass Effect åt folket!

Inaktiv

Åderpålen pulserar.


signatur

You must construct additional pylons.

1
Skriv svar