Episodes from liberty city

Medlem
Episodes from liberty city

Hej! Jag skulle vilja veta ifall man kan köpa spelet episodes from liberty city , alltså skivan inte från PSN och kunna köra det utan att jag behöver GTA IV för det har jag nämligen inte . Tack på förhand

Medlem

Det är helt fristående, så det ska gå bra. Båda tilläggen är riktigt bra expansioner dessutom, så du kommer att ha mycket skoj med dem

Men du borde ta och köpa Gta IV med om du inte har spelat det.

Medlem

Om du inte har lirat GTA4 så rekommenderar jag den kompletta samlingen istället, den kostar bara en 50-lapp mer.

http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/118237-grand_thef...

Annars kan du köra EFLC utan att behöva GTA4 då den är fristående, precis som Jozo sa.

inK
Medlem

Säger som de två föregående talarna. Köp hela paketet och börja med GTA IV.
Alla episoder utspelas samtidigt och kopplas ihop vid vissa tillfällen.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Även jag instämmer. GTA 4 ska spelas först, följt av de två fristående expansionerna, som även de är mycket bra.
Däremot anser jag att det ska spelas på PC, för en _MYCKET_ bättre upplevelse (Jag har spelet på 360 konsol också, så jag har spelat även där)

Till PC ser det inte bara bättre ut (beroende på dator) än full HD tv 1080p, utan det är även då du får tillgång till att modda spelet. Det finns ett par bra mods till Gta 4 pc, och jag har lagt ner en hel del timmar på dem.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Även jag instämmer. GTA 4 ska spelas först, följt av de två fristående expansionerna, som även de är mycket bra.
Däremot anser jag att det ska spelas på PC, för en _MYCKET_ bättre upplevelse (Jag har spelet på 360 konsol också, så jag har spelat även där)

Till PC ser det inte bara bättre ut (beroende på dator) än full HD tv 1080p, utan det är även då du får tillgång till att modda spelet. Det finns ett par bra mods till Gta 4 pc, och jag har lagt ner en hel del timmar på dem.

Det kräver sin dator också tyvärr...

Medlem

Okej jag tror det får bli complete edition isf , har kört GTA IV väldigt mycket hos en kompis , det var därför jag tänkte att jag inte behövde köpa det men eftersom complete edition är så pass billigt så får det bli de Tackar för svar!

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av raefzm88:

Även jag instämmer. GTA 4 ska spelas först, följt av de två fristående expansionerna, som även de är mycket bra.
Däremot anser jag att det ska spelas på PC, för en _MYCKET_ bättre upplevelse (Jag har spelet på 360 konsol också, så jag har spelat även där)

Till PC ser det inte bara bättre ut (beroende på dator) än full HD tv 1080p, utan det är även då du får tillgång till att modda spelet. Det finns ett par bra mods till Gta 4 pc, och jag har lagt ner en hel del timmar på dem.

Det kräver sin dator också tyvärr...

Får passa på att skryta lite att här laggar det ingenting på fulla muggar och 1080p. Mycket roligt att modda spelet efter att man kört klart kampanjerna. Händer att jag låter spelet spela sig själv med krig mellan Polis, bodygards och anfallande fiender. Alla med raketgevär
Också rätt roligt att ändra till -9 i hanling.dat så att polisbilarna flyger runt som kockosnätter.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar