Köp HL2: Episode Two för en spottstyver

Robot
Köp HL2: Episode Two för en spottstyver

Det kostar mindre än en tjugolapp för Freeman att träffa G-Man.

#nyhetstips, #half-life-2-episode-two


Medlem
Köp HL2: Episode Two för en spottstyver

Ni borde uppdatera "plattformar" då detta även är släppt till Mac.

Redaktör

Oops, det hade vi missat. Fixat!


signatur
Medlem

Jag skulle vara gladare om dem kunde rea Orange Box.

Medlem

fyfan va billigt, köpte det direkt.

Medlem

Köpte det till tjejen igår kväll, awesome stuff!

Medlem

10 spänn är det kanske värt.

Medlem

Haha, rätt nöjd över mitt köp av Half-Life-kollektionen på Steam för 5 euro är man ju (under julrean)! Mer värt än det här, men tipsa vänner eller så kan man ju alltid göra.

Köpte boxen när den kom ut, håller på och spelar om HLEP2 på min laptop, det är ett spel som har åldrats sakta...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grym rea som vanligt, dock så köpte man allt direkt när det släpptes istället. Längtar till HL ep3 eller Hl3 om det nu någonsin kommer att komma. Har alla 3 "suprises" av Valve avtäcks ännu?

Medlem

Haha då har man köpt hela Orange box då!
Portal 40kr.
TF2 100kr.
HL2: Episode Two 15kr
Gillart

Medlem
Skrivet av Hazze:

Haha då har man köpt hela Orange box då!
Portal 40kr.
TF2 100kr.
HL2: Episode Two 15kr
Gillart

Orange box innehåller även HL2 och EP1

och när du köper dem så har du betalat mer än butikspris (webhallen under 200:- etc)

gg

Medlem

Intressant rea det här. Oerhört prisvärt spel(expansion/DLC) men skamligt om man inte redan äger detta.

För övrigt satt jag tillsammans med ett stort antal steamanvändare igår och diskuterade ett eventuellt releasedate announcement för EP3/HL3 från Valve, det var en del intressanta teorier som postades, men jag talade senare med en vän som jobbar för Valve, som sade att detta inte hade något med EP3/HL3 att göra och att " you shouldn't get your hopes up " ... Frågan är stämmer det eller? (CONSPIRACY????)

Medlem

Men snälla ge oss bara episode 3 nångång!?!?!?

Medlem

De försöker ju uppenbarligen få folk att köpa 1:an också genom att endast rea ut 2:an.
Har inte kört någon av dom så jag får väl vänta tills dom rear ut 1:an också! Vågar inte köpa ep1 för fullpris när dom rear ut saker som tokar på steam haha


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Klart man har spelat allt det där.. ^
Flera gånger till och med och visst är det en bra spelserie, men knappast den bästa spelserie som någonsin skapats.
TES -Oblivion tycker jag personligen är bättre.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Lazaroth:

Klart man har spelat allt det där.. ^
Flera gånger till och med och visst är det en bra spelserie, men knappast den bästa spelserie som någonsin skapats.
TES -Oblivion tycker jag personligen är bättre.

Morrowind slår oblivion med hästlängder.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Enligt mig är man fan ingen gamer om man inte spelat alla Half-Life

Half-Life
Half-Life: Opposing Force
Half-Life: Blue Shift
Half-Life 2
Half-Life 2: Episode 1
Half-Life 2: Episode 2

= Obligatoriskt, enligt mig den bästa spelserien som någonssin skapats på denna jord.. det är som Star Wars

Har du inte sett/spelat någon av dessa så har du ingen talan.

Du har fel.
Half-Life: Opposing Force
Half-Life: Blue Shift
Räknas inte, dom är inte Valve spel.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av zhrooms:

Enligt mig...

Du har fel.
Half-Life: Opposing Force
Half-Life: Blue Shift
Räknas inte, dom är inte Valve spel.

Dessutom så nämner han inte Valve någonstans.

OT:
Köpte det igår, bara för att inse att jag inte har Episode 1
Valves loss. Storyn verkar inte alltför komplex där i luckan ändå Man får ju en recap så fort man startar Episode 2... Så de spoilade allt själva. */golfclap*


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av zhrooms:

Enligt mig...

Du har fel.
Half-Life: Opposing Force
Half-Life: Blue Shift
Räknas inte, dom är inte Valve spel.

Dessutom så nämner han inte Valve någonstans.

OT:
Köpte det igår, bara för att inse att jag inte har Episode 1
Valves loss. Storyn verkar inte alltför komplex där i luckan ändå Man får ju en recap så fort man startar Episode 2... Så de spoilade allt själva. */golfclap*

Du får skylla dig själv som spelar 1'an före 2'an. Det ska man aldrig göra.

*facepalm*
eller
/facepalm
???

Inaktiv

valve förstörde HL serien med HL2 o steam... ruggigt less på valve för det eftersom HL1 var ett fantastiskt spel...

Inaktiv
Skrivet av zhrooms:

Enligt mig är man fan ingen gamer om man inte spelat alla Half-Life

Half-Life
Half-Life: Opposing Force
Half-Life: Blue Shift
Half-Life 2
Half-Life 2: Episode 1
Half-Life 2: Episode 2

= Obligatoriskt, enligt mig den bästa spelserien som någonssin skapats på denna jord.. det är som Star Wars

Har du inte sett/spelat någon av dessa så har du ingen talan.

knip igen tårthålet zhrooms för du snackar bara en massa skit... jämföra HL med star wars är som att jämföra koskit med en lexus...

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Du får skylla dig själv som spelar 1'an före 2'an. Det ska man aldrig göra.

*facepalm*
eller
/facepalm
???

Nu gick det lite för fort där. Handen i ansiktet kanske skymde vad som stod på skärmen

Medlem
Skrivet av Shimo:

Köpte det igår, bara för att inse att jag inte har Episode 1
Valves loss. Storyn verkar inte alltför komplex där i luckan ändå Man får ju en recap så fort man startar Episode 2... Så de spoilade allt själva. */golfclap*

Episode 1 kan du gott skippa ändå. Några tråkiga transportsträckor, ointressanta eldstrider och ett segt parkeringshus. Stirrar hellre in i en vägg än att spela igenom den skiten igen.

Episode 2 var bra om man bortser från alla trista delar i gruvorna. HL2 var för det mesta mediokert men hade en del höjdpunkter som var riktigt bra. TF2 ( 2007-2008 ) och Portal är i min mening det bästa Valve gjort.

Medlem

spelar igenom hl2, ep1, ep2 - för 4:e gången. just för att tjejen fastna direkt när jag började spela, "spela det där spelet, vill veta vad som händer" inte mig emot.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Shimo:

Köpte det igår, bara för att inse att jag inte har Episode 1
Valves loss. Storyn verkar inte alltför komplex där i luckan ändå Man får ju en recap så fort man startar Episode 2... Så de spoilade allt själva. */golfclap*

Episode 1 kan du gott skippa ändå. Några tråkiga transportsträckor, ointressanta eldstrider och ett segt parkeringshus. Stirrar hellre in i en vägg än att spela igenom den skiten igen.

Episode 2 var bra om man bortser från alla trista delar i gruvorna. HL2 var för det mesta mediokert men hade en del höjdpunkter som var riktigt bra. TF2 (2007-2008) och Portal är i min mening det bästa Valve gjort.

oj, spoiler alert?

Du kan inte skippa EP1, även om det är kort så hör det till serien.

Medlem
Skrivet av kaem79:

valve förstörde HL serien med HL2 o steam... ruggigt less på valve för det eftersom HL1 var ett fantastiskt spel...

haha, dagens garv

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Enligt mig är man fan ingen gamer om man inte spelat alla Half-Life

Half-Life
Half-Life: Opposing Force
Half-Life: Blue Shift
Half-Life 2
Half-Life 2: Episode 1
Half-Life 2: Episode 2

= Obligatoriskt, enligt mig den bästa spelserien som någonssin skapats på denna jord.. det är som Star Wars

Har du inte sett/spelat någon av dessa så har du ingen talan.

Helt rätt, sen får man ju inte glömma att det kan efterliknas med Star Wars så att första trilogin är bättre än den andra också.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Om man redan har Orange Box är det onödigt. Fast, kanske ändå om man vill ha Episode Two till PC och har Orange Box till PS3 eller 360.

Behöver man Half Life 2 eller är det en så kallad stand alone-expansion??

Redaktör
Skrivet av Banjo:

Behöver man Half Life 2 eller är det en så kallad stand alone-expansion??

Både Episode One och Two är helt fristående. Tanken med episoderna var att göra kortare fortsättningar på Half-Life 2 som skulle gå snabbare att göra. Det senare gick sådär får man väl säga...


signatur
1
Skriv svar