Battlefield 3 Premiere Gameplay Trailer

Medlem
Battlefield 3 Premiere Gameplay Trailer

En ny gameplay video ifrån Battlefield 3 är ute!

http://www.youtube.com/watch?v=wi2tae2PmmU&hd=1

Kolla och njut!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

F*uck me vad bra det ser ut!!!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Nu hoppas man på att man verkligen får förstöra allting


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Jag vill inte vänta vill ha det nu


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Riktig snyggt, men det är ju som vanligt med andra ord.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Battlefield kommer alltid med något nytt. Så jag fattar så ser man benen nu också?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ser ut att bli riktigt snyggt, precis som de flesta storspel så inget överraskande där.
Förrutom att detta är just BF3 så ser jag inget skäl att bli särskillt imponerad av det som visats.
(Men att det är BF3 ÄR ju skäl nog att hajpa ihjäl sig )

Jag är ruskigt nyfiken på hur MP kommer att bli. Är det conquest som kommer gälla eller får vi något nytt?
Själv hoppas jag på något lite mer persistent-aktigt (i brist på bättre svengelska).
Längre rundor med både dag och natt (ala Crysis Power Struggle).
Kanske mer objectives än bara flaggor. Kanske något i stil med RTCW eller Enemy Territory där ena laget måste avklara en rad objectives i förbestämd ordning.
Vad det än blir så hoppas och tror jag det blir grymt bra, och även om vi bara får gamla vanliga conquest så tror jag nog BF3 lär bjuda på en hel del nyheter som förbättrar spelet.

Och hoppas verkligen att Dice/EA inte använder sig av singleplayer när de nu ska visa upp spelet framöver, det är ju MP som är dragplåstret.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Soulless håller med dig 110% MP när kommer du ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

1
Skriv svar