Which Witcher?

Redaktör
Ponny
Which Witcher?

Skäggigt värre. Idag har jag spelat Witcher 2. Jag har inte sett det sedan de där snöiga och stormiga dagarna i Warszawa i december. Och, jo, det ser snuskigt bra ut (no pun intended). Sagolikt vackert, tajt kontroll och så vidare. Fyllig förhandstitt kommer självklart.

Det känns som en evighet sedan de hetaste rollspelen kom från Japan. Nu har Polen och Kanada tagit över stafettpinnen - med bravur. Witcher 2 och Dragon Age II är vårens hetaste RPG och ser båda ut att bli pangspel. Vilket som blir bäst? Jag bryr mig inte, för som spelare slipper jag välja. Visst har vi det bra?

[ia=25110; large]
Dom där polackerna kan sin sak.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Which Witcher?

Tar du dig an vartenda spelsläpp som kommer inom den närmsta framtiden eller? Det känns som att varenda spel ska testas av dig

Medlem

Witcher 2 känns verkligen som ett av de mer intressant spelsläppen i år, och din åsikt verkar stödja det

Medlem
Skrivet av Posuic:

Witcher 2 känns verkligen som ett av de mer intressant spelsläppen i år, och din åsikt verkar stödja det


signatur

hejsanhejsanhejsan

Dags att ta lite paus nu och få distans mellan alla spel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Jozo: What can I say? I'm a gameoholic...

Walter_iego: att spela är lite som att andas för mig, så jag tror jag tuffar på. Distans får jag när sover och tränar. Dessutom är skillnaden milsvid att gå från spel som Kirby till Witcher 2.


signatur

En Bamseponny av folket

Men då så, ride on!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar