Medlem
Spelkoncept

Jag har följt med fz.se i många många år men har inte varit så aktiv på forumet. Jag har märkt att det skulle finnas många potentiella läsare för min blog på denna sida. Jag skiver om spelkoncept som jag själv funderat ut. Som stöd för koncepten har jag bilder och statistik för att ge lite mera kött på benen för publiken.

Jag hoppas att någon av er läser den och att ni skulle kunna ge konstruktiv feedback på mina idéer.

http://imprisoned-games.blogspot.com/

Javisst, det är alltid intressant. Skapa en blogg och skriv på!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Antikvitet

Ett tips till dig brunkke: Ett bra sätt att få läsare är att blogga här på FZ. Då syns din blogg lite tydligare.

Kolla bara på walter, den gamle stekarn, som har flera hundra läsningar om dagen!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Join the blogfamily

Skägg.
10 Chambers

Blögg! Hör av dig om du har några frågor kring bloggande på FZ, antingen i denna tråd eller via pm/mail.


signatur

På en bra dag har jag över 1000, men då gäller det att skriva intressant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av John:

Ett tips till dig brunkke: Ett bra sätt att få läsare är att blogga här på FZ. Då syns din blogg lite tydligare.

Kolla bara på walter, den gamle stekarn, som har flera hundra läsningar om dagen!

Kanske jag skulle göra det! Kan jag köra det på engelska?

Skägg.
10 Chambers

Pröva, men majoriteten av bloggarna är på svenska. Ge dock inte upp för snabbt, det tar ett par veckor att få en regelbunden läsarskara.


signatur
1
Skriv svar