Transportera massorna i Cities in Motion

Robot
Transportera massorna i Cities in Motion

Låt lanseringsrullen övertyga dig om du fortfarande är osäker på köp!

#cities-in-motion


Medlem
Transportera massorna i Cities in Motion

Det kan väl vara kul i typ en timme... Men det lär ju bli långtråkigt...

Njae, inget upphetsande för mig... Känns som kulisser bara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett bra initiativ, dock är spelet lika tunt som de flesta andra ekonomisimsen. På tok för mycket buggar också. Nu la man visserligen inte ens 200 kr på skiten men det va inte ens värt den summan

Medlem

En sak Paradox spel ofta lider av är ju buggar och att spelen inte verkar snabbspola
ordentligt, känns som att spelen hoppar över saker när man snabbar upp hastigheten.
Plötsligt gör man brakförluster, hamnar i flera år långa trafikstockningar osv... så går man ner
till vanlig hastighet och efter ett år eller så är ordningen återställd... *suck*
Upplevde liknande i Hearts of Iron serien för övrigt.

Hoppas det kommer lite fler städer senare att ladda ner och att buggar som skickar ut en i dekstop
efter 5 år utan save snart är ett minne blott... eller så kan de ju lägga in en autosave funktion.

Medlem

Det var 199 totalt bortslösade kr. Antingen gör jag helt fel, eller så är det fel på spelet. Efter snart 10 försök blir ändå mina stationer totalt överpackade med resenärer, dom står där och surar i 100 tal. Trots 10 slöa gamla bussar på linjen som tar 10 passagerare var så har man inte chans att kunna hålla företagets omdömme/reputition uppe

Medlem

Ett av mycket få spel som faktiskt lyckas med att skapa en mysig evighetsspel-känsla, á la Transport Tycoon.
Det bästa Tycoon-/Tycoon-liknande spelet på mycket länge. (Trots vissa buggar.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar