Stort Skyrim-avslöjande om 20 timmar

Medlem

Yeaa!! Ser banne mig fram emot detta

Medlem
Skrivet av Stowl:

Hoppas verkligen på detta spel!

P.S Läste någon artikel här på FZ om att Skyrims interface/inventory skall ha varit inspererad av Apple, kanske bara var falska nyheter, men den är i alla fall inte med på listan över Skyrims nyheter!. D.S

det är väl fz som sagt det, varför skulle de själva formulera sig så? de lär väl skriva något i stil med att det är ett förbättrat interface, mer användarvänligt osv.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Snart...!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Orkar snart inte vänta mer...


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

var det nån mer än jag som irriterade sig på att monstren man mötte i grottorna anpassade sig till vilken nivå man själv var(oblivion i alla fall), Hoppas dom inte har kvar det

Medlem
Skrivet av hidayat:

var det nån mer än jag som irriterade sig på att monstren man mötte i grottorna anpassade sig till vilken nivå man själv var(oblivion i alla fall), Hoppas dom inte har kvar det

Det förstörde hela oblivion. Fixar dom det i skyrim så måste jag bara ha det.
morrowind var ett helt underbart rpg

Medlem
Skrivet av hidayat:

var det nån mer än jag som irriterade sig på att monstren man mötte i grottorna anpassade sig till vilken nivå man själv var(oblivion i alla fall), Hoppas dom inte har kvar det

Aa det dödade ju själva meninged med att levla lite granna, man vill ju känna sig lite övermäktig utan att andvända fusk

Medlem

Jaha. Här har man haft räknaren igång hela j-a dagen och när den gått ner på noll så kommer man inte in på deras j-a server.

Om man går ut och gör något stort av detta så borde man även se till att ha kapacitet för trafiken.

Pissdåligt,, Bethesda!!!

Medlem

för mig funkar inte sidan:(
någon det fungerar för?

Medlem

hemsidan failar som vanligt :/

Medlem

Sidan har ju vart död nu i 7 min iaf haha


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

drygt att skiten inte funkar då x_x

Medlem

undrar hur många hits de får nu!

Medlem

signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

det har nu gått 10 minuter och deras sida kan ej visas ...( overload ? )


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av UnorthodoxXx:

Det där är ju gammal skåpmat och inget gameplay.

Medlem
Skrivet av mikey:
Skrivet av UnorthodoxXx:

Det där är ju gammal skåpmat och inget gameplay.

Jaså?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av UnorthodoxXx:

Epic! så jäkla bra det ser ut

BTD
Medlem

Fan vad Episkt! skönt att dom behöll soundtracket och lade till lite manlig körsång

Medlem

Det där såg nice ut, Hoppas dem inför så man kan tämja en drake och flyga på den?
Jag stört gillar snö områden i rpg och nu med vikingar och drakar ojojojoj det här spelet ska jag inte sova förens jag klarat ut det, kan jag lova redan nu oavsätt hur långt spelet är.


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Redaktör

Filmen finns på FZ om ca 5 minuter!


signatur
12
Skriv svar