Test Drive 2-DLC gratis som plåster på såren

Robot
Test Drive 2-DLC gratis som plåster på såren

Eden Studios utlovar det tidigare tänkta premium-DLC:t Exploration Pack som plåster på såren för spelets minst sagt påtagliga fadäser.

#test-drive-unlimited-2, #eden-studios, #sony


Inaktiv
Test Drive 2-DLC gratis som plåster på såren

hoppas köpare av TDU2 blir gladare nu. o hoppas eden studios har lärt sig sin läxa...

Medlem

Varför skulle man bli gladare av att TDU2:s utvecklare i princip spottar ur sig att de har varit medvetna länge om TDU2:s problem? Ända sedan spelet gick under test, löjligt är detta.

Medlem

Kanske uppfattade fel men jag uppfattade det som att de TVÅ bilarna var wrecks som man kan hitta random lr nått och inget annat "content".

Medlem

Najs att dom inte fixar handlingen i ett BILspel utan ger bara ut nytt content. GGWP

Medlem

så de lägger inte till bilar som egentligen skulle vara med? Lamborghini? fattigt.

Medlem

De har ju fattat galoppen i alla fall. Vi får se hur det blir när Black OPS expansion kommer till PC. Pengakåta Treyarch/Activision lär väl inte ge bort det gratis till oss trots alla buggar och problem som fortfarande inte är fixade.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Eden.. dra nåt utdaterat fiasko över er.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ett av de sunkigaste spelen jag har spelat på senare år. Det är som att spela ett uruselt FPS där alla sikta och skjuta kontroller är helmysko och sedan höra fanboys gnälla om att "ja vaddå hade du förväntat dig en krigssimulator?" eller "ja spelet är inte så mycket fps som en social grej där man kollar in landskapet". För det är exakt dessa två ursäkter TDU fanboys använder hela tiden.
TDU2 på alla plan är sämre än originalet som var en jätterolig arkadare. Vidare kan jag bekräfta att betaversionen inte skiljer sig mycket från slutprodukten: samma urusla körfysik och samma idiotbuggar.

Det är ett skitspel och jag hoppas Eden games går i konkurs.

Medlem

Borde Treyarch lära sig av och göra detsamma för Black Ops!

Inaktiv

Synd att en bra serie har blivit... något helt annat med handling, karaktärer, förmågan att köpa hus.

...

Vad i--?!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

"Exploits to gain money have been fixed"

Synd bara att "doing missions to gain money" inte är fixat (!)

Jämfört med TDU 1 som fokuserade på typ, BILKÖRNING, så är TDU2 mer ett JOBB där du måste dammsuga vägarna efter missions, om du har tur så stöter du på ett Caravan mission för 10K, men det är inte förens du kommer till Oahu som >40K uppdragen kommer. Bästa jag fått var 65K för att köra nån dyr sak genom stan i fel riktning.

1
Skriv svar