Duke Nukem Forever får oändlig eftertext

Robot
Duke Nukem Forever får oändlig eftertext

"Alla ska med!", som den något hotfulla sosse-parollen tidigare löd.

#duke-nukem-forever


Medlem
Duke Nukem Forever får oändlig eftertext

Kanske blir en achievement/trophy att vänta genom hela eftertexten när man klarat spelet? Hm...

Medlem

Helt rätt drag av Gearbox tycker jag!
Ska själv sitta igenom hela eftertexten. Hoppas bara det är (en) jävligt bra låt(ar) under tiden den rullar


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

snälla, ta med allt, babies, hur många pizzor, kina mat, hur mycket el, så mycket statistik som möjliht

Medlem
Skrivet av ingen aning:

snälla, ta med allt, babies, hur många pizzor, kina mat, hur mycket el, så mycket statistik som möjliht

+1, och framförallt totalt antal timmar som alla dessa människor lagt ner sammanlagt, åtminstone på ett ungefär.

Medlem
Skrivet av Lidodido:
Skrivet av ingen aning:

snälla, ta med allt, babies, hur många pizzor, kina mat, hur mycket el, så mycket statistik som möjliht

+1, och framförallt totalt antal timmar som alla dessa människor lagt ner sammanlagt, åtminstone på ett ungefär.

Vore så sjukt kul.

Medlem
Medlem
Skrivet av ingen aning:

snälla, ta med allt, babies, hur många pizzor, kina mat, hur mycket el, så mycket statistik som möjliht

+1

Statistik äger!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Kanske blir en achievement/trophy att vänta genom hela eftertexten när man klarat spelet? Hm...

eller inte, låtsasära är inte dukes filisofi.


signatur

Retro.

Medlem

Jag undrar om hur många hundratals namn det gäller


signatur

Game long and prosper

Medlem

@Javas
Jag chansar på att frågan snarare borde ställas:
Jag undrar om hur många tusentals namn det gäller?

Bara en chansning såklart men det känns verkligen som om spelet varit i utveckling hos så många och fått så pass mycket assistans från så många att antalet definitivt tordes nå några tusental. Därav "oändlig". Undrar hur många som kommer orka sitta igenom det. Själv gör jag nog middag under tiden. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

MFC
Medlem

Hm, betyder det att det tar längre att läsa igenom eftertexten än att spela spelet?

Nåja, tills spelet är på hyllan i butiken eller tillgängligt via Steam eller motsvarande så har jag bara en sak att säga... vaporware.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Mycket trevligt av Gearbox
Hoppas ochså på lite statistik.

Medlem

GTA 4 har väl det längsta jag sett hitills det varade ju typ en halvtimma... detta lär nog dock bli längre...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Inte mer än rätt faktiskt!

Stående ovationer.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar