Dead Island imponerar på Hollywood

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Avatar var ju inte speciellt bra som varken film eller spel dock

Tänkte precis samma sak när jag läste artikeln . Vill dock gå längre och säga att de båda var riktigt usla!

Medlem

Haha, det vart ju snabbt. Kan ju inte utala mig om om jag vill se en film om spelet eftersom jag inte har spelat spelet ännu men Zombiefilmer är det ALDRIG fel på! Go fer it!

Medlem

Är det så här vissa jobbar i Hollywood. Sitter på youtube och väntar på att någon ska komma med en bra idé?

Medlem
Skrivet av Sabaku_Kyuu:

Är det så här vissa jobbar i Hollywood. Sitter på youtube och väntar på att någon ska komma med en bra idé?

Thats Hollywood


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ruggigt bra trailer, varför inte? Blev lite sugen på att se ett semesterparadis stå i lågor efter en zombieattack hehe.. Lite som egypten!

Medlem
Skrivet av Horzie:
Skrivet av Xrick:

Jag tycker det är ganska lustigt att folk hypas av en trailer som inte visar någon form av gameplay. Hela trailern består ju av CGI

Därför att en så välgjord trailer säger rätt mkt om hur passionerade utvecklarna är för spelet.

O trailern är ju überbra!

Bara det att de flesta företag inte gör sina egna CGI filmer men ändå...

Medlem

En zombiefilm till skulle inte skada, lär ju knappast bli något helt nyskapande och fantastiskt. Men välgjord Hollywood-produktion är alltid underhållande att se

Medlem

ja vill gärna se en film baserad på Dead island bara de e en bra regissör som gör filmen så den blir lika bra som typ 28 dagar senare eller nå liknande

Medlem

Som så många andra redan sagt, grymt snygg trailer på alla sätt, Blizzard gör snygga trailers, men inte speciellt bra inne håll. Här är allting bra gjort och väl genomtänkt... och har de samma passion för spelet så lär det bli bra det med


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Dataspel blir film...Låter som en klar vinnare som alla andra spel-till-film

Medlem

fyyy faaaan vad den va bra.. helt fast!

Medlem

Vad menar dom med "Bra spel är inte bra filmer och bra filmer är inte bra spel. Se på Avatar." (lol)


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

12
Skriv svar