Nya Back to Karkand-detaljer

Robot
Nya Back to Karkand-detaljer

Vi vet vilka fyra banor som ingår i förbokningserbjudandet. Någon sugen på badsemester?

#nyhetstips, #battlefield-3, #battlefield-2


Medlem
Nya Back to Karkand-detaljer

Dålig länk (fattas ett H i HTTP).


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Bara en massa favoritbanor från Bf2. Masthuur City är den enda som saknas!

Medlem

Var är FuShe-pass?

Klart roligaste banan!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Japp, den första länken saknar ett "h" i början.

Inaktiv

Fan vad värdelöst att man blir bestraffad för att man vill vänta och se om spelet är spelbart vid släpp. Det är ju inte så att det är obefogat med DICE-spel.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

YEAY Gulf of oman.
dock kmr ja inte ihåg vilken banna Sharqi Peninsula var. (självklart kmr ja ihåg namnet men kan inte förknippa det med en banna.) så förmodligen var det ingen jag gillade särskilt mycket.


signatur

Rwa?

Medlem

Sharqi har alltid varit en utav favoriterna. Hoppas att dom lägger till Dragon valley eller Road to Jalalabad i 3:an.

Medlem
Medlem

Jag tyckte inte om en enda av kines banorna..., för mycket flygplan, helikoptrar och stora öppna vidder där man blev nermejad var 5e sekund av nånting i luften.

Medlem

BF2's bästa maps. Underbart!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

MI-28 på sharqi <3

Medlem

Ingen El Alamein? :<

Medlem

Ja ja, släpp officiella systemkraven någon gång.

Så man vet ifall man måste beställa hem ett uppgraderingspaket från Komplett eller inte.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Remus:

Ja ja, släpp officiella systemkraven någon gång.

Så man vet ifall man måste beställa hem ett uppgraderingspaket från Komplett eller inte.

Frostbite 1.5 Recommended System Requirements
OS: Windows Vista/7
Processor: Any Quadcore Processor
Memory: 2 GB
Video Memory: 512 MB (NVIDIA GeForce GTX 260)
DirectX: 10

Mitt HD5850 klarade spelet med: Allt på High, 4xMSAA, 1920x1080x60, Vsync/Hbao Off = 60fps

Alltså en valfri 4 kärnig processor i 3.0GHz+, ett HD5870/GTX470 klarar BC2/Frostbite 1.5 på högsta inställningar i 1920x1080

Och ett HD6950 kostar idag 2000kr~, klarar med väldigt stor sannolikhet BF3/Frostbite 2.0 på högsta inställningar

Tjah efter BF1942 släpptes fick alla definitivt uppgradera.
Då BF2 först visade ingame filmer dröjde det ett år eller så innan spelet släpptes, å då var det tyngsta kortet som fanns en 8800GTX då spelet kom ut, så jag vore inte det minsta förvånad om att även de high end kort som finns på marknaden idag kommer vara glada om det duger för medium settings.

dvs high eller very high settings har i tidigare BF spel har varit användsbart på nya grafikkort mellanklass grafikkort 1500-2000kr ca ett år EFTER spelet släppts.

men visst saker och ting kan förändras.

Medlem
Skrivet av FZ:

Sharqi Peninsula vars tv-torn skapade många intressanta strider

Snarare helikopterväntare...

Medlem

Mashtur hade ju inte vart fel, stadsbanor med blackhawks är awesome!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Väldigt bra kartval!

Road to Jalalabad och Masthuur City vore dock najs att få med också.

Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Corp!:
Skrivet av FZ:

Sharqi Peninsula vars tv-torn skapade många intressanta strider

Snarare helikopterväntare...

Folk som abusade MEC helin och stog bakom kyrk.. tv tornet, så man inte kunde skjuta ner den med AA, så stog den där hela rundan och dödade alla som spawnade.. (75 kills/0 deaths)

http://img638.imageshack.us/img638/2736/126v.gif

Jag blev trött på våldtäkterna med fordon väldigt fort i 2:an.
Det gjorde att jag började köra infantry only.
Den enda kartan jag kör vehicle på är Wake Island, även om fordonen är brutalt äckliga där med.

Medlem

Sjukt att göra ett spel och inte släppa allt som är klart till spelet tillsammans på en gång. Jävla girighet detta och ful marknadsföring. Allt handlar om att tjäna några kronor mer.

Medlem

Men gäller detta konsoler eller pc?


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Skrivet av Greeken:

Men gäller detta konsoler eller pc?

Både konsoler och PC, tror jag.

Medlem

Karkand och Sharqi är ju lätt två av favoriterna. Synd dock att Gulf of oman och wake island var dom två andra dock förståligt då dom säkert vill visa upp flygplan.

Medlem
Skrivet av visan:

Karkand och Sharqi är ju lätt två av favoriterna. Synd dock att Gulf of oman och wake island var dom två andra dock förståligt då dom säkert vill visa upp flygplan.

Tyvärr. Flygplan var det enda jag inte gillade i BF2, kartorna var, trots sin storlek, så små att det såg direkt fånigt ut med jetplan, och en skicklig pilot hade alldeles för lätt att utrota allt som rörde sig på marken utan att ta någon skada själv. Tur att de flesta piloter INTE var skickliga :).

Medlem

Förbokat bf3 limited edition nu. Man får ju bara inte missa bf2 banorna!

Medlem
Skrivet av g4bb3h:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Remus:

Ja ja, släpp officiella systemkraven någon gång.

Så man vet ifall man måste beställa hem ett uppgraderingspaket från Komplett eller inte.

Frostbite 1.5 Recommended System Requirements
OS: Windows Vista/7
Processor: Any Quadcore Processor
Memory: 2 GB
Video Memory: 512 MB (NVIDIA GeForce GTX 260)
DirectX: 10

Mitt HD5850 klarade spelet med: Allt på High, 4xMSAA, 1920x1080x60, Vsync/Hbao Off = 60fps

Alltså en valfri 4 kärnig processor i 3.0GHz+, ett HD5870/GTX470 klarar BC2/Frostbite 1.5 på högsta inställningar i 1920x1080

Och ett HD6950 kostar idag 2000kr~, klarar med väldigt stor sannolikhet BF3/Frostbite 2.0 på högsta inställningar

Tjah efter BF1942 släpptes fick alla definitivt uppgradera.
Då BF2 först visade ingame filmer dröjde det ett år eller så innan spelet släpptes, å då var det tyngsta kortet som fanns en 8800GTX då spelet kom ut, så jag vore inte det minsta förvånad om att även de high end kort som finns på marknaden idag kommer vara glada om det duger för medium settings.

dvs high eller very high settings har i tidigare BF spel har varit användsbart på nya grafikkort mellanklass grafikkort 1500-2000kr ca ett år EFTER spelet släppts.

men visst saker och ting kan förändras.

BF2 släpptes i Juni 2005, 8800GTX kom inte förrens i november året efter.
Kommer ihåg att jag lirade BF2 när det kom på ett X850XT och det var bland det värsta man kunde ha då. Nvidia släppte sin 7000-serie samma månad som BF2 lanserandes.

1
Skriv svar