Killzone 3 – lanseringstrailern

Robot
Killzone 3 – lanseringstrailern

Gristungt Playstation 3-krigande väntar i den explosiva släpp-trailern.

#killzone-3


Medlem
Killzone 3 – lanseringstrailern

Phew, körde klart kampanjen och helvete vilka FÅ stunder av lugn man får, laddningstider under spelets gång är näst intill obefintliga och har ett högt tempo. Spelet är bra,men jag är lite fundersam på om det kommer en uppföljare.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Japp spelet är bra. Framförallt har de fixat till kontrollen. Den var så jäkla slö i KZ2.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Japp spelet är bra. Framförallt har de fixat till kontrollen. Den var så jäkla slö i KZ2.

Själva siktet var riktigt slött, även om man höjde sensen. Men som du sa så har dem förbättrat den, avservärt nog att lira det en längre tid på MP


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Detta ska jag nog ta och köpa, synd bara att man knappt kan kontrollera fps-spel på konsoll...

Inaktiv

Gillade inte riktigt lanserings trailern även om spelet är grymt. Tycker det är konstigt att FZ upprepar hur bra spelet var enligt deras recension men ändå fick det bara 3/5 i betyg.

Hoppas Guerilla kommer patcha och släppa DLCs kontinuerligt med vettigt innehåll till ett bra pris!

Medlem

Sett igenom alla cutscenes på youtube. Snygg grafik men slutet var.... MEH!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Läste i gamerectors tidning idag att utvecklaren redan hade börjat fundera kring killzone 4 så förhoppningsvis kommer det en 4a. Övrigt tycker jag spelet lever upp till förväntningarna.

Medlem

Bara spelat någon 1-2 timmar av kampanjen. Jag gillar det, snyggt, härlig action och roligt. Alternativa kontrolluppsättningen fungerar grymt tycker jag. Blir mer spelande i dagarna, gött att det snart är helg!

Medlem

Minns ni dom där 2 banorna i första betan som försvan i andra är dom me i spelet? För jag har inte sett dom å har nästan kört alla. Orolig för dom var ju så bra
Leffe-Bengan 2011-02-24 18:50:33 #4

Detta ska jag nog ta och köpa, synd bara att man knappt kan kontrollera fps-spel på konsoll...

Ja du man lär sig om man spelar mycket.............jag kan tex inte köra ordentligt om jag inte har en orginal kontroll till ps3an.

Medlem

Inget vidare låtval, gör sig inte bra som trailer musik, hade föredragit något lugnare, men något lite hårdare hade också funkat, detta mellanläge till låt känns bara platt, blev inte ett dugg imponerad av trailern och om något så blev jag bara mindre sugen på att köpa det.

That being said så är det ett spel jag iaf vill testa.

Medlem

Förvånansvärt kasst val av musik till en trailer enligt mig, själva videon var det inget fel på men musiken... Passade helt enkelt inte :/

Medlem

Det blir att införskaffa spelet efter jobbet imorgon men tråkigt nog kommer jag inte att kunna spela förrän på söndag.
Det ser riktigt jäkla grymt ut!

Medlem

Ja varför musiken har ju inte med spelet å göra. Musiken i spelet är ricktigt shyst

Medlem
Skrivet av adda:

Läste i gamerectors tidning idag att utvecklaren redan hade börjat fundera kring killzone 4 så förhoppningsvis kommer det en 4a. Övrigt tycker jag spelet lever upp till förväntningarna.

Hoppas då att 4:an kommer på PS4


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar