Dark Souls blir större än Demon's Souls

Robot
Dark Souls blir större än Demon's Souls

Vänta dig en större, mer sammanhängande värld. Utan laddningstider!

#demons-souls, #dark-souls


Medlem
Dark Souls blir större än Demon's Souls

hipp hipp hurra!

ett av det mest wanted games of the year för mig ^_^

Medlem

Fick inte chansen att pröva Demon's Soul och har ingen större lust nu när jag hört att servrarna ska gå ner?
Att det där emot blir svårare, ja, jag vet inte hur svårt det var tidigare men jag gillar det! Älskar utmaning, speciellt om man är fler.

Medlem

@Luciphear server stängningen av demon's souls gäller inte EU versionen, utan bara nord amerikanska version. namo bandai har rättigheterna till demon souls spelen nu så ingen fara köp demon's souls! lätt ett av de bästa PS3 spelen någonsin!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Medlem

Verkar som ett riktigt häftigt spel Demon's souls, men jag misstänker att jag inte klarar av det pga ryktet av den höga svårighetsgraden...


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem
Skrivet av FilureN:

Verkar som ett riktigt häftigt spel Demon's souls, men jag misstänker att jag inte klarar av det pga ryktet av den höga svårighetsgraden...

njah så svårt som alla säger att det är stämmer faktiskt inte, spel som cod (4) på svåraste o Halo2 på legendary är mkt mkt svårare.


signatur

Rwa?

Medlem

Detta är det man vänta mest på alla andra spel är skit!


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Ja fast även om det stänger ner servrarna kan man spela offline mode. Köpte ps3 endast för Demon's Souls så lär ju inte ångra mig när detta kommer.

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av FilureN:

Verkar som ett riktigt häftigt spel Demon's souls, men jag misstänker att jag inte klarar av det pga ryktet av den höga svårighetsgraden...

njah så svårt som alla säger att det är stämmer faktiskt inte, spel som cod (4) på svåraste o Halo2 på legendary är mkt mkt svårare.

Cod4 på svåraste var inte mer av en utmaning än demon's souls för mig, speciellt på andra genomkörningen (flamelurker), hursomhelst skulle jag inte jämföra två helt olika spel men jag tycker att du borde ge spelet ett försök men ha en kudde eller något nära att slå på när det behövs... ^_^

Medlem

Demon's Souls var så otroligt bra! Och jag som inte tycker om japanska spel.

Dark Souls kommer bli makalöst.


signatur

Memento Mori

Medlem

Demon's Souls var ju egentligen inte så svårt som många vill göra gällande. Åtminstone inte under en första genomspelning. Var det däremot gjorde var ju att bestraffa en ganska hårt om man skulle dö - och det gör man en del för det är mycket trial and error. Så en kudde nära till hands var inget dumt förslag.

Medlem

Jaaaaaaaa kommer ni ihåg köpmanen på 4-1 hittade inte han förns andra varvet

Medlem

Slipper jag en boss som Maneater så blir jag glad

1
Skriv svar