Men of war assault squad, verkar vara en bortglömd pärla...

Medlem
Men of war assault squad, verkar vara en bortglömd pärla...

Nu när kommande Men of war Assault squad släpps om nåra timmar.
Hur kommer de sig att de är så tyst om de, Ser aldrig nåra "Previews" om de, varken hära eller på nåra andra spelsidor eller speltidningar.
Visst spelet är ju inte jättekänt, men de är ändå rätt populärt i Sverige så kan inte fatta varför inte FZ har gjort nån riktig förhandstit på de.
Spelet är ju riktigt bra och bra mycket mer inovativt än tex Starcraft 2 som de står om i stort sätt varje dag om.
De är ju inte så att alla spelare är blizzard kåta, Jäkligt tröttsamt att höra en massa repotage om SC 2 hela tiden när de i stort sätt är som vilket annat RTS spel...Från 1990 talet!
Vore kul att höra repotage om spel som inte nödvändigtvis är gjorda av blizzard och andra giganter.

Ni har inte heller informerat om att de finns ett gratis demo av de att ladda ned via Steam:
http://store.steampowered.com/app/64000/

Hoppas iaf på en seriös recension på Assault squad innom kort!

Inaktiv

Håller med dig! riktigt kul rts med så mycket småpill om man känner för det!

Medlem

Enligt mig ett av de bästa RTS:en på flera år.
Tror framförallt gamla PC-spels veteraner kan tycka om det; folk som tröttnat på konsolifiering och Call of Duty.


signatur

Have a good time!

Medlem

Trött på dessa uttjatade spel som cod och halo. Vill testa detta men har tyvär bokat dragon age 2

Synd att de stora företagen är så överlägsna i reklam osv

Medlem

Ja! Spelet har precis släppts på Steam. Så nu är det bara o börja lira.
Kör igång med en polare om ca 10 min!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Synd att de stora företagen är så överlägsna i reklam osv

Japp jag vet...
Men de hade ju definitivt hjälpt om spelsidor som FZ iaf gave spel som assault squad iaf lite spotlight.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:
Skrivet av cyberzaikoo:

Synd att de stora företagen är så överlägsna i reklam osv

Japp jag vet...
Men de hade ju definitivt hjälpt om spelsidor som FZ iaf gave spel som assault squad iaf lite spotlight.

Instämmer.
Sjukt underbart spel.


signatur

Have a good time!

Medlem

Once again FZ failar totalt med en recension....

Hela recensionen byggde på skirmish delen, men han verkade totalt ha skippat spelets multiplayer.
Spelets största styrka, alla RTS/RTT spels största styrka bör tilläggas...

Ursch! Är besviken...

Medlem

Verkar som att recesenten var trött eller något och testade spelet i 15 min. Och klagade över att det var för mycket att lära sig.

Ja, det är ju en allvarlig sak när det kommer ett spel där man måste tänka.

Helbra spel.

Det är lite av en MP expansion till det vanliga Men of War som hade en jättefin MP men inte perfekt kanske.

Sen kommer ju MoW: Vietnam också.

Medlem

mmm tappat lite förtroende för FZ...

1
Skriv svar