Beyond Good & Evil 2 kan fortfarande bli av

Robot
Beyond Good & Evil 2 kan fortfarande bli av

Beyond Good & Evil HD-producenten Wang Xu: "Håll liv i er tro".

#beyond-good-evil-hd, #ubisoft, #beyond-good-evil-2


Medlem
Beyond Good & Evil 2 kan fortfarande bli av

Snälla säg att detta spel blir av någon gång. Jag vill så gärna se det.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

KÖP SPELET lätt ett av bästa spelen jag har spela


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Jag blir alldeles varm i hjärtat bara av att tänka på BG&E.
Håller alla tummar och tår så hårt jag bara kan för att de ska göra en uppföljare till detta underbara spel.

Ni som har missat ettan, köp det asap!


signatur
Medlem

Ett sådant där spel som alltid hamnar i topp på listor över mest underskattade spelen.
Helt fantastiskt mysigt och en uppföljare är väldigt efterlängtad. Så alla med Xbox, se nu till att köpa!

Medlem

Ge oss HD-versionen till PC plix plox!


signatur

Korvspad.

Medlem
Skrivet av bMess:

Ge oss HD-versionen till PC plix plox!

Höj upplösningen, klart.

Inaktiv

ja, det måste jag säga att ni som har missat beyond good & evil. ta o köp den! det är ett fantastiskt spel. jag hade en otrolig tur som provade det när det kom ut och shit vad överraskad jag blev för vilket bra spel det var... kommer HD versionen till PC blir det garanterat ett köp för mig.

Medlem

Är inte HD versionen den samma spel fast med högre upplösning? Dvs spelet kör highres med lågupplösta texturer?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Redaktör
Ponny

Min tro börjar dö, tyvärr. Ubisoft misshandlar Ancel. (insert ledsen smiley)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Har fanimej köpt det här spelet två gånger (på skiva och via GoG) men har fortfarande inte fått det att funka, trots att jag har följt alla möjliga sorters guider. Frustrerad nog att köpa spelet en tredje gång när HD-versionen kommer -- en uppdaterad konsolversion lär ju fungera utan krångel.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Ojoj, har redan spelet på skiva (köpte det när det kom ut, statuspoäng lunar-style vill jag ha). Men blir nog ett andra köp på HD. Ge uppföljare!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Är inte HD versionen den samma spel fast med högre upplösning? Dvs spelet kör highres med lågupplösta texturer?

Nej det är även högupplösta texturer, förbättrade shaders och med lite tur även extra polerade modeller.

Är ett givet köp iaf, hade varit kul om fler klassiska spel kunde få denna upputsning (t.ex. Psychonauts) så att fler får uppleva dom.

/ LordDaimos

Inaktiv

Beyond Good & Evil 2 är det enda spel jag vill se från Ubisoft... Hoppas verkligen att det kommer ut någon gång. Får väl nöja sig med BG&E HD tills den dagen kommer.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av bMess:

Ge oss HD-versionen till PC plix plox!

Höj upplösningen, klart.

Det där är en sanning med modifikation. HD-verren är säkerligen omarbetad så att en potentiell PC-version funkar bättre under Win7 etc, bara att bli av med strul många har med trasig AA etc vore skönt att bli av med. Dessutom blir det högupplösta texturer och stöd för widescreen, nånting originalet saknar. (Allt blir stretchat från 4:3 just nu.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

klarade ettan bryr mej inte om d här kommer d så gör d behöver inte bli så bra.

Det är var PcGamers plikt att inhandla en kryss-låda och tanka hem HD versionen för att säkerställa att sequelen blir av.
Det är en order!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar