Ha sex och vinn varenda Bethesda-spel någonsin

Medlem

Första april redan? Nähe. Vad tusan...

Medlem

är det någon som satsar på detta så kommer mänskligheten gå under...


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

bara jag som reagerade på "KAN" vinna? Så man kan döpa sin unge i onödan?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Vill bara säga att detta inte skulle vara så konstigt som folk verkar hypa det. I och med sagan om ringenhysterin döpte folk frivilligt sina barn till Frodo, Gandalf, legolas med mera (aragorn?) tror till och med att det finns en eller två i sverige som heter Sauron i mellannamn. De lär ha det svårare än en liten Dovahkiin där bara gamers ser kopplingen.

Medlem

haha! Sorligt att nån kommer döpa sin unge till d...

Medlem
Skrivet av Schtaben:

Vill bara säga att detta inte skulle vara så konstigt som folk verkar hypa det. I och med sagan om ringenhysterin döpte folk frivilligt sina barn till Frodo, Gandalf, legolas med mera (aragorn?) tror till och med att det finns en eller två i sverige som heter Sauron i mellannamn. De lär ha det svårare än en liten Dovahkiin där bara gamers ser kopplingen.

Folk döpte inte sina barn till det, IDIOTER döpte sina barn till det.

Medlem

Hej vänner,

det här var det dummaste jag läst idag.

Er Confuzed

Medlem

Tror man får skriva kontrakt så att dem kan stämma en om man byter namn.
Något man skulle kunna göra är att adoptera en unge som föds 11/11 och döpa han till Dovahkiin.

Medlem

Då vart releasedatum spikat till 100 procent Eftersom det finns folk som kommer göra detta fail om dom skulle ändra releasedatumet

Medlem

Tänk om ungen inte gillar Zenimax/Bethesda?

Medlem

det kommer nog bli många sopcontainer barn i november

Medlem

Kan man temporärt adoptera?

Medlem

Hade inte DU velat ha nyckeln till allt Bethesda gör? Tänk om de lyckas göra nått bra inom några år! Pippa på men ta ansvar för era gärningar säger jag!


signatur

i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|

Medlem

Då får jag och tjejen sätta igång nu då!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

PR-trick någon?

Medlem
Skrivet av PEEWEE:

Hade gått hem på island!

Varför skulle det gå hem på Island?

Medlem

Det är var det dummaste jag läst. Kan inte vara seriöst.

Medlem

Jag tycker tvärtom det är skitsmart, ur PR-synpunkt. Även om ingen gör det får de ju massor av uppmärksamhet. Just därför att man kan få med sex-vinkeln brukar även kvällstidningar, och kanske även några riktiga tidningar skriva om sådant här. Bättre gratisreklam kan man inte få!

Och var det inte en islänning som bytte namn till Turok?

Medlem

HAHA ASSÅ, ni måste fan slappna av här inne. Som att läsa kommentarer på en artikel på aftonbladet med alla moralinlägg och torra åsikter. Chill the fuck out och skratta åt det istället.

Medlem

JAág skulle göra allt för SKYRIM!!!!!

Inaktiv
Medlem

Vem fan vill spendera sin tid på BB samtidigt som Skyrim släpps?

Medlem

Tror det skulle ge bättre värkan om man fick Elder scrolls 5 innan alla andra typ 1-4 veckor innan


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Då får man väl gå och väcka gubben!

Medlem

Hahaha. Mycket neg i tråden också (som vanligt). Chilla lite.

Medlem

hahahahahaha, fan va underbart.

Inaktiv

Dovahkiin? Jag tyckte de sa Joakim i trailern.
Gills det med Joakim tro?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Men, dovahkiin är ett annorlunda och i många avseenden bättre namn en vanliga namn, hellre det än typ Sven eller Bertil. Men Man undrar ju om adopterade barn gäller.


signatur

[01:09] <+nWaz> Overcow har aspergers
[01:09] <@Overcow> Då skulle jag ju vara smart.

123
Skriv svar