Steam-rea: Alla Command & Conquer-spel

Robot
Steam-rea: Alla Command & Conquer-spel
Inaktiv
Steam-rea: Alla Command & Conquer-spel

Snajsig deal


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Synd att alla är värdelösa bara.

Medlem

Sen när blir 5 spel "alla" ?

Medlem

Alla spel där tycker jag är riktigt bra, vansinnigt prisvärt. Undantaget är ju såklart Tiberium Twilight som man istället borde få betalt för för att spela.

Skrivet av Tomaz:

Sen när blir 5 spel "alla" ?

Tja, det står ju så i rubriken, men i texten står det iallafall "det senaste årets..."

De första spelen kan man ladda ner gratis från EAs hemsida, det vill säga Tiberian Dawn + Covert Operations, Red Alert + Counterstrike + Aftermath och Tiberian Sun + Firestorm.

Man kan även köpa samlingsboxen The First Decade (Som jag själv står med i credits i ) för så lite som en hundring, den innehåller alla spel upp till Generals.

Medlem
Skrivet av Tomaz:

Sen när blir 5 spel "alla" ?

Alla spel... på Steam.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Alla spel där tycker jag är riktigt bra, vansinnigt prisvärt. Undantaget är ju såklart Tiberium Twilight som man istället borde få betalt för för att spela.

Skrivet av Tomaz:

Sen när blir 5 spel "alla" ?

Tja, det står ju så i rubriken, men i texten står det iallafall "det senaste årets..."

De första spelen kan man ladda ner gratis från EAs hemsida, det vill säga Tiberian Dawn + Covert Operations, Red Alert + Counterstrike + Aftermath och Tiberian Sun + Firestorm.

Man kan även köpa samlingsboxen The First Decade (Som jag själv står med i credits i ) för så lite som en hundring, den innehåller alla spel upp till Generals.

Varför står du med i credits?
Jag har den boxen btw.

Medlem

Titeln var ju lite missledande


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Varför står du med i credits?
Jag har den boxen btw.

Hehe jag skickade med en film (som jag själv anser är ganska pinsam) som jag hade gjort för hur längesen som helst, den kom sjätte plats på den där fan video montage grejen, det står fel namn på på vem som gjorde filmen, så community managern skickade ett grafikkort till mig med C&C tryck som skulle varit första pris i en tävling som inte blev av Mitt riktiga namn står som sagt med i credits dock ^^

Medlem

Jag som fick ett enormt ha begär på Red Alert 2 när jag läste rubriken och sen blev man besviken..... :<

Medlem

Jag såg detta synd att man redan har alla å synd att jag köpte c&c4 för full pris

Medlem

C&C3 är ett bra spel.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zaptagious:
Skrivet av raefzm88:

Varför står du med i credits?
Jag har den boxen btw.

Hehe jag skickade med en film (som jag själv anser är ganska pinsam) som jag hade gjort för hur längesen som helst, den kom sjätte plats på den där fan video montage grejen, det står fel namn på på vem som gjorde filmen, så community managern skickade ett grafikkort till mig med C&C tryck som skulle varit första pris i en tävling som inte blev av Mitt riktiga namn står som sagt med i credits dock ^^

Gratulerar!

Lite väl sent menl... Bättre sent än aldrig eller ?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Hazze:

Jag som fick ett enormt ha begär på Red Alert 2 när jag läste rubriken och sen blev man besviken..... :<

Hade varit så jävla epic om de återupplivade det med steam, bygga in friends systemet m.m
Ladders och grejjer


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Tyvärr är det bara den samlingen av spel som inte riktigt hada alla hästar hemma.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Riktigt dåliga deals. Tänkte fynda C&C4: Tiberian Twilight och såg att priset låg högre än butikspris.

Medlem

Vill man ha de bästa spelen i serien så är det nog mer prisvärt att skaffa The First decade utgåvan. Även om de första spelen i serien funkar rent grafiskt så är det en helt annan femma med interfacet som saknar mycket av det man idag vant sig vid i ett rts.

Medlem

Vi blir grovt lurade på Command & Conquer 4: Tiberian Twilight.

3.74 Pounds
4.99 Dollars
12.49 Euros

Varför ska vi betala mer än 3 gånger så mycket för samma produkt?

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Vi blir grovt lurade på Command & Conquer 4: Tiberian Twilight.

3.74 Pounds
4.99 Dollars
12.49 Euros

Varför ska vi betala mer än 3 gånger så mycket för samma produkt?

THAAAATS STEAM for ya !

Medlem
Skrivet av Hazze:

Jag som fick ett enormt ha begär på Red Alert 2 när jag läste rubriken och sen blev man besviken..... :<

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=104424

Medlem

Skärpning FZ!

Är mer och mer slarv här på senare tid. börjar likna skvallerblaskorna mer.

1
Skriv svar