Mortal Online blir gratis att testa på

Robot
Mortal Online blir gratis att testa på

Testa svenskutvecklade onlinerollspelet gratis i 14 dagar.

#star-vault, #mortal-online


Medlem
Mortal Online blir gratis att testa på

Kanske testar detta, verkar riktigt kul

Medlem

Verkar vara lite tidskrävande som EVE, de borde nog fixa en F2P och en P2P där F2P bara kan nå x antal lvlar, bygga ett litet hus med väldigt få saker till och kanske några andra små saker

PS: Jag har inte testat spelet men har läst lite om det.

Medlem

Läste om detta för nått år sen.men det har fallit i glömska..Värt att prova

Medlem

Spelade betan men la sedan av då det kändes som att de aldrig tog sig vidare från just betan. Det släpptes väl innan det var klart om jag inte minns fel?
Kan det vara så att det är värt att prova igen?

Medlem

Verkar som ett rätt oseriöst spel, läst att utvecklarna aldrig testar patchar utan bara slänger ut
det på servrarna och hoppas på det bästa.

Medlem

inte lirat sen releasen men jag är skeptiskt. Avstår.

Medlem

Spelade ganska sen beta. TOTALT värdelöst och ospelbart(ville verkligen att det skulle gå bra för detta spelet då konceptet var som gjort för mig). Vågar man sig på att nytt försök?

Medlem

Har nu inte testat på några månader, men det var extremt mycket 'rubber-banding' vilket jag inte orkade med.

Medlem

just nu med fri trailen så crashar servern mycket men lär vara fixat om ett litet tag, då den inte har haft så mycket spelare som det är nu på ett bra tag

Star Vault må ha bra ideer ..... men tyvärr så tror inte JAG att dom kommer att kunna locka några nya spelare till att finnansiera sin fortsatta utvekling av spelet med denna gratis prova på .. : /


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Kunde blivit någon i början för det "lät" så himla bra och nytt. Man kunde göra allt. Men otroligt mycket buggar och spelet förtjänar inte ens att ligga i beta.

Inaktiv

Star Vault ær ett klassiskt exempel på hur folk med ingen professionell erfarenhet inom speluteckling får alldles før mycket pengar før att utveckla något som "spelare vill ha".

Det spelare TROR de vill ha och det faktiskt vill ha ær två helt olika saker.

Medlem

Ser bra ut i trailern. Blir att testa på.

"Det spelare TROR de vill ha och det faktiskt vill ha ær två helt olika saker. "

I det här fallet så är det nog så att de som fortfarande spelar VILL ha det Starvault strävar efter att leverera...
att sen starvault inte klarar att leverera har inget med spelarna att göra.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Låter ju riktigt kul men om det är buggigt osv... Känns inte helt värt att tanka ner och testa då Framförallt då jag ändå inte har några planer på att betala månadskostnad för ett MMO vilket jag misstänker att man måste göra.

Medlem

Jag lirade betan, men hade sedan inte tid att spela vidare pga irl saker. Jag installerade det igen när Free Trial startade och det var lätt värt det. Det slutade med att jag nu är betalande kund igen och detta är det spel jag spelar mes idagt!

"Rubber banding-problemet" de hade innan är löst för länge sedan (fel i nätverksmotorn från Epic vilket är åtgärdat) så det är inga problem längre. De hade lite problem med prediction-systemet, men detta var innan trial så det har jag inte uppleft alls!

Det var någon server krash i början av trial, men sedan dess har jag inte upplevt att servern går nermycket alls. De uppdaterar den ganska ofta och då måste de ju ta ner den, men det är till det positiva.

Jag verkligen älskar spelet, och det är suveränt roligt nu med free trial då där är mycket folk inne överallt!

Ska ni köra free trial, välj att starta i Fabernum eller Meduli, så är där mycket hjälpsamt folk och klaner som rekryterar!

Summa summarun: Har du aldrig testat spelet innan gör det nu och har du testat spelet innan men slutat pga buggar etc de hade innan, testa free trial igen - ni kommer inte ångra er!

Medlem

Väl värt att prova på om man har tålamod. Den nya expansionen - Dawn tillför mycket nytt godis och buggtestas för tillfället stenhårt. Släpps inom en snar framtid.

Jag hoppas också att ni som spelat innan men tröttnat på grund av buggar provar på igen, ni lär knappast känna igen er. Men som sagt, vänta lite tills Dawn är släppt.

1
Skriv svar