Norn-barbarerna i Guild Wars 2 på film

Robot
Norn-barbarerna i Guild Wars 2 på film

Guild Wars 2-rasen Norn är skepnadsskiftande barbarer med förmågan att byta form till hälften djur.

#guild-wars-2


Medlem
Norn-barbarerna i Guild Wars 2 på film

Oj oj oj, tänkte precis skriva synd att man måste betala per månad men så såg jag "Onlinerollspelet Guild Wars 2 utvecklas till pc och får inte prenumerationsavgift." Wohoo!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ladestam, det har aldrig funnits några planer på P2P varken för GW1 eller GW2.

On-Topic: Lite synd att man inte fick se dem ändra form :/

Medlem

var med i proph betan redan så ser fram imot detta så mycket, gw just nu är ganska så dött å alla farmar bara points för saker i gw 2 xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hur fan kan dem klassa "norn" som en egen ras? Det är ju för fasiken människor det ser man ju, från skandinavien, och där är vi lite längre än i korea

Medlem

Det är lite synd att man får vänta så länge på att spela spelet bara.. Men det blir ett välpolerat spel när det släpps iaf, ty de anställda och QA spelar varje event om och om igen tills de blir nöjda med hur de känns och att de inte är för lika varandra, spelet ska oxå ha en tät personlig rpg-story, massiva områdes events som påverkar zonerna för alla och är inte instanserade som i gw1, inget onödigt LFG "Vi måste ha en Munk för detta mission" ty varje klass skall kunna köra support, dps eller "kontrol", Spelet utspelas i en stor levande värld med konversation motsvarande mer än 60 normal långa filmer och där du kan hoppa, simma, och springa fritt i. Spelet skall oxå ha "crafting" och auktionshus, samt en mobil app där du kan följa guildmedlemmar/vänner & chatta med dem på din iphone/android telefon... och dessutom ingen månadskostnad. Låter nästan för bra för att vara sant skrev PC Gamer, Vi får VÄNTA *suck* och se.!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Corp!:

Hur fan kan dem klassa "norn" som en egen ras? Det är ju för fasiken människor det ser man ju, från skandinavien, och där är vi lite längre än i korea

ja för alla människor kan shapeshifta till djur? och Avatarerna i filmen Avatar hade oxå två ben och två armar, näsa, ögon, mun = människor, det såg man ju? bara att de rullat sig i blåbärssylt och var lite längre?!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Corp!:

Hur fan kan dem klassa "norn" som en egen ras? Det är ju för fasiken människor det ser man ju, från skandinavien, och där är vi lite längre än i korea

ja för alla människor kan shapeshifta till djur? och Avatarerna i filmen Avatar hade oxå två ben och två armar = människor, det såg man ju? bara att de rullat sig i blåbärssylt och var lite längre?!

Haha. Så rätt.

Norn är nog den rasen jag kommer välja. Verkar riktigt coola.

Medlem

det kommer helt klart bli ett av dom vackraste spelen på länge

Medlem

jag med, om två veckor kommer det finnas Youtube clip Från Norn start arean via nya demot på PAX EAST 2011. blir grymt.. tror på en Norn Ranger med wolf Totem som första karaktär för mig!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Toast:

Det är lite synd att man får vänta så länge på att spela spelet bara.. Men det blir ett välpolerat spel när det släpps iaf, ty de anställda och QA spelar ..............................

+1

Skrivet av Toast:

bara att de rullat sig i blåbärssylt och var lite längre?!

lol!

Medlem

Norn warrior med en fet yxa, så det ska vara.

Medlem

Såg denne för ett tag sedan men när jag såg den nu igen så blev jag inte lika impad för komigen ladda upp med en snövideo nu Vi fick nyss skyrim och detta kan inte mäta sig tyvärr men blir fortfarande att spela en norn


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Men nog fan vill man ha det snarast möjligt!

Medlem

Rekommenderar http://gw2sverige.se till alla Guild Wars 2 fans. Diskutera de senaste kring Guild wars 2

1
Skriv svar