Avtäcks Modern Warfare 3 om fem dagar?

Robot
Avtäcks Modern Warfare 3 om fem dagar?
Medlem
Avtäcks Modern Warfare 3 om fem dagar?

Folk får säga vad de vill om CoD, tycker iallafall CoD4, MW2 och BO alla är grymt bra spel.
Jag hoppas innerligt att MW3 tar in all feedback från MW2 och BO för att göra MW3 till det bästa CoD hittills. Möjligheterna är stora att det blir just så.

Medlem
Skrivet av White Moose:

Folk får säga vad de vill om CoD, tycker iallafall CoD4, MW2 och BO alla är grymt bra spel.
Jag hoppas innerligt att MW3 tar in all feedback från MW2 och BO för att göra MW3 till det bästa CoD hittills. Möjligheterna är stora att det blir just så.

CoD4 kan jag hålla med dig om är ett väldigt bra spel men MW2 och BO? Kom igen...


signatur

PSN:Eric_says

Medlem
Skrivet av AG:
Skrivet av White Moose:

Folk får säga vad de vill om CoD, tycker iallafall CoD4, MW2 och BO alla är grymt bra spel.
Jag hoppas innerligt att MW3 tar in all feedback från MW2 och BO för att göra MW3 till det bästa CoD hittills. Möjligheterna är stora att det blir just så.

the p12 has spoken'!!!

Inte alls.

Ditt agerande antyder dock att du är yngre än mig.

CoD är enligt mig utmärkta spel, det är såklart min subjektiva åsikt. Alla har inte samma smak när det gäller spel. Jag råkar tycka om no-brain arcade shooters såsom mw2 är. Uppenbarligen gör du inte det. Men att skrika nerlåtande åt någon som inte har samma åsikt som dig är.. tja.. i brist på bättre ord.. lite dumt.

Medlem

Det går inte att släppa ett nytt spel på en ip varje år eller ens vartannat, till slut kommer folk tröttna. Att folk inte gjort det än är helt otroligt, det är tragisk att se ett företag "mjölka" en ip som i rätt händer hade kunnat vara kvar länge. Det råder ingen som helst tvekan om att Activision försöker få ut så mycket pengar de bara kan för att sedan lägga ner denna serie och börja på en ny för att lägga ner den och börja på en ny osv. Kotick är nog det värsta som hänt spelbranschen.

Medlem

Eftersom Call of Duty 4 - med sin innovativa multiplayer och sjuka SP-kampanj - var ett av de bästa FPS:en på flera år så var jag hur sugen som helst på Modern Warfare 2. Nu hatar jag det spelet.

Jag känner mig smutsig då jag tänker på hur jag pungade ut 700 spänn för att se Soap och Captain Price i en riktigt medioker uppföljare, vad hände egentligen? Multiplayer blev en enda stor killstreak-röra med Harriers och chopper gunners hela jävla tiden. Jag tröttnade fort och IW gick från en betrodd studio till ett namn som får mig att må illa.

Medlem
Skrivet av White Moose:
Skrivet av AG:
Skrivet av White Moose:

Folk får säga vad de vill om CoD, tycker iallafall CoD4, MW2 och BO alla är grymt bra spel.
Jag hoppas innerligt att MW3 tar in all feedback från MW2 och BO för att göra MW3 till det bästa CoD hittills. Möjligheterna är stora att det blir just så.

the p12 has spoken'!!!

Inte alls.

Ditt agerande antyder dock att du är yngre än mig.

CoD är enligt mig utmärkta spel, det är såklart min subjektiva åsikt. Alla har inte samma smak när det gäller spel. Jag råkar tycka om no-brain arcade shooters såsom mw2 är. Uppenbarligen gör du inte det. Men att skrika nerlåtande åt någon som inte har samma åsikt som dig är.. tja.. i brist på bättre ord.. lite dumt.

Agreed.

Kanske inte mina favorit spel, men hade kul under tiden som jag spelade MW, MW2 och BO. Både singleplayer och multiplayer.

Hoppas att om det är ett MW3, att det utspelas lite längre fram I framtiden eller något och då menar jag verkligen minst 30 år plus.

Medlem

COD4 som dom flesta säger var kung, sen har det bara spårat ur. Tyvärr...


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Cod 4 skit bra.
Mw2 okej
Black Ops =Att mjölka en död ko

Känns som de försöker göra en Golden Shower eller nåt på en.

Medlem
Skrivet av Höglund:

Eftersom Call of Duty 4 - med sin innovativa multiplayer och sjuka SP-kampanj - var ett av de bästa FPS:en på flera år så var jag hur sugen som helst på Modern Warfare 2. Nu hatar jag det spelet.

Jag känner mig smutsig då jag tänker på hur jag pungade ut 700 spänn för att se Soap och Captain Price i en riktigt medioker uppföljare, vad hände egentligen? Multiplayer blev en enda stor killstreak-röra med Harriers och chopper gunners hela jävla tiden. Jag tröttnade fort och IW gick från en betrodd studio till ett namn som får mig att må illa.

Riktigt bra sagt.

Det är ingen som helst tvekan att de försöker slå ut BF3's hype. Pff.... Lycka till, ni har inget att komma med förutom det grymmt överanvändna namnet. Det är sorgligt att folk fortfarande faller för det.

Btw, BankGothic Md BT är typsnittet de använder. Jag vet inte hur jag fick in den i datorn, men antar att det är en standard. Eller så hängde den med i Photoshop. Oavsett, väldigt billigt att använda en sån vanlig font och få så mycket igenkännande. Kan även förmedla att det är storlek 48pt, för ni som inte är ett dugg intresserade

Medlem

Inget toppar promod i 4an

Medlem
Medlem

Mina pengar går redan till BF3 så nåt MW3 blir det då rakt inte.

Medlem
Medlem

Modern failfare 3!? dang, kommer inte ens röra spelet denna gång, jag gissar på att spelet kommer få EXAKT samma slut som CoD4 som också MW2 hadde och en grymt dålig story som MW2, men är det ens något CoD fanboy som köper ens spelet för storyn eller bara multiplayer?


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Känns, som redan sagt, att dom bara försöker göra nåt för att försöka rubba BF3 hajpen... Löjligt!

Själv önskar man bara att de kunde bli höst nångång.. Strike at Karkand osv!

Medlem

Efter att ha läst nyheten är jag mest nyfiken på hur en "soldat laddas". Med sprit, snus och en makaronfylld termos kanske?

Medlem

nu börjar superhypen, jepp, myntade ett nytt ord ;9

Inaktiv

MW2: Bäst verision av idtech-motorn. Snygga texturer, vapen och helt ok vapenljud.
Blops: Bäst gameplay, balanserat, customization.

MW3 borde vara dessa två ihopslagna men med mer customization. Fler vapen, attachments och prylar.

Angående dedicated servers brukade jag vara positiv men nu när treyarch har saboterat allt så vette fan om matchmaking är bättre hur hemskt det än låter.
Anledning till autokick: semtex, claymore, ballistic knife, no running, no rpg, flamethrower.

Jag klagar aldrig på något i spel och hur andra spelar. Jag är så djävla överlägset mogen på något sätt. Campa? vad fan är det? han överlistade mig och nu vet jag var han är. Det är bara mitt eget fel att jag dör. Gnälliga p12:or överallt.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Om man blandar känslan i mw2 och balansen i BO så får man det ulrimata cod-spelet

Medlem
Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Efter att ha läst nyheten är jag mest nyfiken på hur en "soldat laddas". Med sprit, snus och en makaronfylld termos kanske?

"Sajten visar en ögonblicksbild på en soldat när den laddas."

Ordet "laddas" syftar alltså till sajten. Det här kallas korrekt meningsuppbyggnad.

Medlem

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP

Medlem

kan inte denna spelserie dö någon gång ska alldrig köpa ett cod spel mer!!..

Medlem
Skrivet av junak92:

kan inte denna spelserie dö någon gång ska alldrig köpa ett cod spel mer!!..

Lättare sagt än gjort när miljoner springer och köper spelen på releasedagen.

Medlem
Skrivet av Höglund:

Eftersom Call of Duty 4 - med sin innovativa multiplayer och sjuka SP-kampanj - var ett av de bästa FPS:en på flera år så var jag hur sugen som helst på Modern Warfare 2. Nu hatar jag det spelet.

Jag känner mig smutsig då jag tänker på hur jag pungade ut 700 spänn för att se Soap och Captain Price i en riktigt medioker uppföljare, vad hände egentligen? Multiplayer blev en enda stor killstreak-röra med Harriers och chopper gunners hela jävla tiden. Jag tröttnade fort och IW gick från en betrodd studio till ett namn som får mig att må illa.

Riktigt vettigt skrivet, jag håller med till fullo.

Vad det än är så lär jag inte bli hajpad. Cod dog i mina ögon efter Cod 4.
I år ligger allt mitt FPS-fokus på Red Orchestra 2 och Bf3, och så lär det nog förbli.

Medlem

Känns ändå som att folk börjar tröttna på CoD. Orka gör ett nytt varje år det säger sig självt att någon gång kommer folk att tröttna precis som med GH.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Det har bara blivit sämre och sämre sedan CoD 4, hoppas de ändrar på det med MW 3. Vill se WWII igen! Det är trots allt där CoD hör hemma.

Jag har snart spelat Black Ops. MP 80 timmar, så jag klagar inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Black ops blev en sörja i min mening, snålt tilltagen zombie mode och en röra till multiplayer, för att inte tala om alla buggar etc..
Längtar grymt mkt till Red Orchestra 2 släpps, WW2 är vart krigsföring hör hemma

Skriv svar