fel spelinformation på FZ!

Inaktiv
fel spelinformation på FZ!

varför kan ni inte skriva rätt information om spel FZ? ni har spel som är tredje-persons-skjutare som ni har skrivit att det är första-persons-skjutare. ni har mmorpg som ni har skrivit att det är rpg. i systemkraven missar ni att skriva att spelet behöver steam osv... är mycket inne på GS oxå o samma fel har de även där. så jäkla dåligt av er. ni borde skämmas. kan ni inte kategorisera spelen rätt så vad fasiken jobbar ni med spel för? skärp er FZ! jag vill även ha tips om någon vet en bra sida där de faktiskt kan kategorisera iaf spelen rätt...

Medlem

spelar det för de första extremt stor roll?, för det andra ska du uppskatta att dom har ett bibliotek med nästan alla spel i, sen att massan är extrem och att dom inte har en fabrik med anställda som kan manuellt sitta och småpilla alla spelen.
Haters gonna hate men du ger inte ens exempel så dom kan rätta titlarna du tänker på?, och att säga att dom borde skämmas e ju lite löjligt


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Visst är där tabbar, men då kan man skicka "Tips" till FZ om dem problem/fel/buggar som finns eller erfarar - enda negativa är att man inte riktigt får någon respons så man vet ifall dem har läst/tittat på meddelandet. Den enda responsen jag fick var under serverbytet/hårdvarubytet när jag inte kunde överhuvudtaget skapa en egen blogg utan bara läsa andras - men det fixades under bytet.

Edit:

Så om du ska bidra om något, var åtminstone konstruktiv.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Håller med, om det är någon som ska skämmas så är det han som planterade ett träd nära motorvägen, jag menar, det växer ju en dag!?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Ludolf:

spelar det för de första extremt stor roll?, för det andra ska du uppskatta att dom har ett bibliotek med nästan alla spel i, sen att massan är extrem och att dom inte har en fabrik med anställda som kan manuellt sitta och småpilla alla spelen.
Haters gonna hate men du ger inte ens exempel så dom kan rätta titlarna du tänker på?, och att säga att dom borde skämmas e ju lite löjligt

JA ludolf det spelar en stor jäkla roll. för mig o många andra. ex. går du o tittar på barnböcker på biblioteket om det enda du är intresserad av är rysare? nå, gör du det? trodde inte det heller. en spelsida som FZ har ju bl.a. som uppg. att ge korrekt info om en massa spel på samma "ställe" för att underlätta för användare. och du svammlar när du säger att FZ har en databas med nästan alla spel i. för det har de inte. gamespot har däremot en väldigt stor speldatabas. o säg inte att gå ti GS då, för jag vill ha en svensk spelsida...

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Håller med, om det är någon som ska skämmas så är det han som planterade ett träd nära motorvägen, jag menar, det växer ju en dag!?

walter kommenterar du saker bara för o få högre status? o till din kommentar säger jag bara va?

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Ludolf:

spelar det för de första extremt stor roll?, för det andra ska du uppskatta att dom har ett bibliotek med nästan alla spel i, sen att massan är extrem och att dom inte har en fabrik med anställda som kan manuellt sitta och småpilla alla spelen.
Haters gonna hate men du ger inte ens exempel så dom kan rätta titlarna du tänker på?, och att säga att dom borde skämmas e ju lite löjligt

JA ludolf det spelar en stor jäkla roll. för mig o många andra. ex. går du o tittar på barnböcker på biblioteket om det enda du är intresserad av är rysare? .

Men precis som på ett bibliotek så blir man inte rejält irriterad och går och skriker ut sin irritation över att de råkat göra lite fel utan istället går och säger till personalen...

Medlem

Och gärna med vänlig attityd, annars blir man lika illa behandlad som Kaem79 så fint uttrycker sig


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

kan faktist hålla med, jag måste googla ibland för att få reda på om ett spel är fps, lr 3rd person osv..

och Posuic, vad är det han gör då?
han skriver ju här, om problemet.

kan hålla med att ordvalet kunder varit något annat, men poängen är desamma..

Skrivet av kaem79:
Skrivet av walter_iego:

Håller med, om det är någon som ska skämmas så är det han som planterade ett träd nära motorvägen, jag menar, det växer ju en dag!?

walter kommenterar du saker bara för o få högre status? o till din kommentar säger jag bara va?

Nej Kaem79, varför skulle man få högre status om man postade helta tiden, då spammar man? Mitt lilla inlägg syftade på din retorik; dvs. att du springer fram med pistolerna dragna; och min kommentar är helt enkelt en allegori som ska innefatta allt som FZ håller på med just nu; men då krävs det lite mer aktivitet på forumet än blott 117 inlägg som du har.

Det skadar väl inte att vara lite vänlig i tonen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Ofta lägger vi in spel i databasen i samma veva vi får nys på dem, vilken kan vara väldigt tidigt och all information kanske inte stämmer. Sen finns det såklart stunder då vi halkar fel i menyerna men jag går inte med på att vi konsekvent gör fel.

Du är mer än välkommen att ge oss namnen på de titlar du hittat fel i så ska vi självklart åtgärda det.


signatur
Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av walter_iego:

Håller med, om det är någon som ska skämmas så är det han som planterade ett träd nära motorvägen, jag menar, det växer ju en dag!?

walter kommenterar du saker bara för o få högre status? o till din kommentar säger jag bara va?

Nej Kaem79, varför skulle man få högre status om man postade helta tiden, då spammar man? Mitt lilla inlägg syftade på din retorik; dvs. att du springer fram med pistolerna dragna; och min kommentar är helt enkelt en allegori som ska innefatta allt som FZ håller på med just nu; men då krävs det lite mer aktivitet på forumet än blott 117 inlägg som du har.

Det skadar väl inte att vara lite vänlig i tonen?

spela inte allanballan med med dina fina ord samt klicheer. det biter inte på mig. sen verkar du inte förstå alla fina ord du använder heller. märker lite fel i din text. men jag ska inte rätta dig *suck*!

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ofta lägger vi in spel i databasen i samma veva vi får nys på dem, vilken kan vara väldigt tidigt och all information kanske inte stämmer. Sen finns det såklart stunder då vi halkar fel i menyerna men jag går inte med på att vi konsekvent gör fel.

Du är mer än välkommen att ge oss namnen på de titlar du hittat fel i så ska vi självklart åtgärda det.

tack för bekräftelsen o förklaringen. känns bättre nu, o jo ska medd er i framtiden - försöka iaf...

Inaktiv
Skrivet av St0ned:

kan faktist hålla med, jag måste googla ibland för att få reda på om ett spel är fps, lr 3rd person osv..

och Posuic, vad är det han gör då?
han skriver ju här, om problemet.

kan hålla med att ordvalet kunder varit något annat, men poängen är desamma..

skönt o inte va ensam...

Skrivet av kaem79:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av walter_iego:

Håller med, om det är någon som ska skämmas så är det han som planterade ett träd nära motorvägen, jag menar, det växer ju en dag!?

walter kommenterar du saker bara för o få högre status? o till din kommentar säger jag bara va?

Nej Kaem79, varför skulle man få högre status om man postade helta tiden, då spammar man? Mitt lilla inlägg syftade på din retorik; dvs. att du springer fram med pistolerna dragna; och min kommentar är helt enkelt en allegori som ska innefatta allt som FZ håller på med just nu; men då krävs det lite mer aktivitet på forumet än blott 117 inlägg som du har.

Det skadar väl inte att vara lite vänlig i tonen?

spela inte allanballan med med dina fina ord samt klicheer. det biter inte på mig. sen verkar du inte förstå alla fina ord du använder heller. märker lite fel i din text. men jag ska inte rätta dig *suck*!

Tack för att du inte rättar mig, att bli en "allanballan" är vad jag strävar efter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ofta lägger vi in spel i databasen i samma veva vi får nys på dem, vilken kan vara väldigt tidigt och all information kanske inte stämmer. Sen finns det såklart stunder då vi halkar fel i menyerna men jag går inte med på att vi konsekvent gör fel.

Du är mer än välkommen att ge oss namnen på de titlar du hittat fel i så ska vi självklart åtgärda det.

tack för bekräftelsen o förklaringen. känns bättre nu, o jo ska medd er i framtiden - försöka iaf...

Nu förväntar jag mig en diger lista innan helgen är slut!


signatur
Inaktiv

kaem79: vilken sjukt tråkig attityd du har, och sen att säga att fz ska skämmas pga lite fel i en databas om spel, vad som är fps och inte osv...kom igen, snacka om referenser..

DU ska ju skämmas utan tvekan

Redaktör
Skrivet av kaem79:

varför kan ni inte skriva rätt information om spel FZ? ni har spel som är tredje-persons-skjutare som ni har skrivit att det är första-persons-skjutare. ni har mmorpg som ni har skrivit att det är rpg. i systemkraven missar ni att skriva att spelet behöver steam osv... är mycket inne på GS oxå o samma fel har de även där. så jäkla dåligt av er. ni borde skämmas. kan ni inte kategorisera spelen rätt så vad fasiken jobbar ni med spel för? skärp er FZ! jag vill även ha tips om någon vet en bra sida där de faktiskt kan kategorisera iaf spelen rätt...

Räknar man med alla plattformar har vi drygt 18 000 spel inlagda i databasen. Det stämmer att vi satt fel info på vissa av dem, för dessa är vi väldigt tacksamma om ni korrigerar oss. Gärna utan skamkrav - vi är bara mänskliga, och människor gör fel ibland.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av kaem79:

varför kan ni inte skriva rätt information om spel FZ? ni har spel som är tredje-persons-skjutare som ni har skrivit att det är första-persons-skjutare. ni har mmorpg som ni har skrivit att det är rpg. i systemkraven missar ni att skriva att spelet behöver steam osv... är mycket inne på GS oxå o samma fel har de även där. så jäkla dåligt av er. ni borde skämmas. kan ni inte kategorisera spelen rätt så vad fasiken jobbar ni med spel för? skärp er FZ! jag vill även ha tips om någon vet en bra sida där de faktiskt kan kategorisera iaf spelen rätt...

Räknar man med alla plattformar har vi drygt 18 000 spel inlagda i databasen. Det stämmer att vi satt fel info på vissa av dem, för dessa är vi väldigt tacksamma om ni korrigerar oss. Gärna utan skamkrav - vi är bara mänskliga, och människor gör fel ibland.

nå ja jo... ber om ursäkt för mitt klumpiga beteende... kommer inte o kolla tråden igen heller så alla vet...

OK? Så då kommer det nog ingen lista?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av St0ned:

kan faktist hålla med, jag måste googla ibland för att få reda på om ett spel är fps, lr 3rd person osv..

och Posuic, vad är det han gör då?
han skriver ju här, om problemet.

kan hålla med att ordvalet kunder varit något annat, men poängen är desamma..

skönt o inte va ensam...

Jag tror inte det är någon som tycker att spelen ska ha fel information. Problemet alla har, mig inklusive, är ditt sätt att uttrycka dig.


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar