Är detta ett bra 4,3 tums LCD Bärbar spelkonsol?

Medlem
Är detta ett bra 4,3 tums LCD Bärbar spelkonsol?

Jag vill köpa en ny spelkonsol, men jag hittade den här:

http://www.BrandsDragon.com/wj_r.asp?lid=1074

$ 43,08 + gratis frakt
men jag tror inte att det är en riktigt bra spelkonsol, eller
bara en fejk?

Medlem

Det är ingen Playstation Portable inte, och den kan inte spela PsP spel heller (dom försöker dock lura i folk att det är det med loggan som är suspekt lik psp-loggan)

Tänk Rolex Vs. Bolex

Tror väl det här säger det mesta *snip*

which kind of games can it play and where to buy those games?

Reply: Dear friend
It can play mini games. you can download mini games from the internet.

D.V.S. Du kan spela mobilspel på den typ, java o sånt, inget avancerat alls.

TL; DR.
FAKE, fejk, fulbär


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det står "Can be used as MP3, MP4 player, voice recorder, digital camera, video player, mini game player, DV camera, FM radio, picture viewer, text reader and memory storage"

Med andra ord så kan du spela tråkiga mini games som du lika gärna kan spela på din mobil. Sony sänkte ju priset på riktiga PSP nu så den går att få tag på för ca: 1200-1300kr. Så spara dina pengar och lägg dom på en vettig produkt i stället för en kass kinesisk kopia.

Jag kan förresten tillägga att jag importerade en MP4-spelare för ett par år sen från Kina, mest bara på skoj. Den va fylld med virus, ljudkvalitén sög och den använde 2.5mm lurar, så jag kunde inte använda lurar som jag redan hade utan fick använda en adapter, vilket gjorde att den såg helt vrickad ut. Sen dess håller jag mig borta från billig teknik från Kina

1
Skriv svar