Den osynliga Crysis 2-filmen

Robot
Den osynliga Crysis 2-filmen

Vem var det?! Vem var det som var osynlig? Du!

#crysis-2


Inaktiv
Den osynliga Crysis 2-filmen

Nice, vet någon vad låten heter?

Medlem

"Partial nudity"


signatur

Kanelbulle

Medlem

Man blir ju tårögd så snyggt spelet är.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Galet imponerande


signatur

Game long and prosper

Medlem

Någon som vet vart Demot till PC släpps? Steam? Eller här på FZ?

Medlem
Skrivet av Z3bb4n:

Nice, vet någon vad låten heter?

Det är en "New York, New York" cover av Polly Scattergood !

De lånade visst lite av Jackie Chan till den här trailern, hoppet genom fönstret...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har för mig att man kunde förstöra vissa hus och objekt i 1an, men hur är det i 2an?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Har för mig att man kunde förstöra vissa hus och objekt i 1an, men hur är det i 2an?

fast nej det kunde man inte, endast byggnader som var konstruerade genom att flera delar låg på varandra men inte satt ihop.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

kan nog hända att man köper detta lir. ser promising ut. ettan var dock flopp.

Inaktiv

Blir självklart ett köp till PC! Tror multiplayer kommer bli riktigt bra.

Medlem
Skrivet av TechWolf:
Skrivet av Z3bb4n:

Nice, vet någon vad låten heter?

Det är en "New York, New York" cover av Polly Scattergood !

Har sökt efter den här låten ett tag, och det låter inte alls som Polly Scattergoods "cover".

Nån kille på youtube skrev att de är Digital Daggers som ligger bakom just denna version och kommer ut på itunes 28 feb, och på deras hemsida.

Får se om detta stämmer


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

FZs rubriker blir bara mer och mer förvirrande.

Medlem
Skrivet av Necromorph:
Skrivet av TechWolf:
Skrivet av Z3bb4n:

Nice, vet någon vad låten heter?

Det är en "New York, New York" cover av Polly Scattergood !

Har sökt efter den här låten ett tag, och det låter inte alls som Polly Scattergoods "cover".

Nån kille på youtube skrev att de är Digital Daggers som ligger bakom just denna version och kommer ut på itunes 28 feb, och på deras hemsida.

Får se om detta stämmer

Ta en titt här!

En "making of" med bl.a. inspelningen av musiken i Abbey Road studion.

Medlem

Har redan förbokat spelet, har spelat läckta "betan" och måste säga att spelet är fan jäkligt kul! Ser verkligen fram emot det!

Medlem

Ble, är ju så uppenbart hur konsol portat det är när de siktar.Är ju så man blir tårögd

Varför ska alla spel satsa på ny "revolutionerande" grafik när det finns dussintal med samma. Satsa på nåt nytt istället för samma gamla skåpmat. Snälla? :S

Medlem

Min reaktion på filmen var bara: Jaha?
Inget köp för mig alltså.
Men det ser ut som det kommer att bli ett mycket intressant och spännade spel år i år! Bla: BF3 och Duke!!!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Spectral:

Har för mig att man kunde förstöra vissa hus och objekt i 1an, men hur är det i 2an?

fast nej det kunde man inte, endast byggnader som var konstruerade genom att flera delar låg på varandra men inte satt ihop.

Jaha ok. Jag har kanske blivit bortskämd med de senaste BF-spelen. Men kan man inte förstöra saker i sin omgivning känns allt så jäkla stelt, speciellt skriptade scener när nåt går sönder. Gillade inte första spelet heller så får väl se om jag testar detta ens.

Medlem

Känns som ett nytt Grafikkort kommer bli ett måste inför hösten...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av TechWolf:
Skrivet av Necromorph:
Skrivet av TechWolf:
Skrivet av Z3bb4n:

Nice, vet någon vad låten heter?

Det är en "New York, New York" cover av Polly Scattergood !

Har sökt efter den här låten ett tag, och det låter inte alls som Polly Scattergoods "cover".

Nån kille på youtube skrev att de är Digital Daggers som ligger bakom just denna version och kommer ut på itunes 28 feb, och på deras hemsida.

Får se om detta stämmer

Ta en titt här!

En "making of" med bl.a. inspelningen av musiken i Abbey Road studion.

Joo för "The Wall" trailern, vi syftade på den nyaste trailern "Be Invisible".


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Digital Daggers - New York, New York -> http://www.youtube.com/watch?v=8Y787pQyoCI

Dom har lagt upp den nu


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Jag kollade när min kompis spelade första banan på den läckta versionen och DAMN, jag ska skaffa det här på releasedagen!


signatur

Game long and prosper

Medlem

jag ser bara ett fel med osynligheten... hur kan dräkten göra standardvapen osynliga!? BAM BAM BAAAAAAH!

Inaktiv

Blir detta spel plus nytt grafikkort den 25:e


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

1
Skriv svar