Rykte: Första bilden på Thief 4?

Robot
Rykte: Första bilden på Thief 4?

Edios Montreal har lagt ut ett fotografi som föreställer... nästa Thief, kanske?

#eidos-montreal, #thief-4, #square-enix


Medlem
Rykte: Första bilden på Thief 4?

Om det där är Thief 4 så kan jag sätta pengar på att det kommer till 360n också.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Jävla konsoltrend. Tredjeperson? Suck.. lär väl suga lika mycket som trean m.a.o.

Medlem

Hoppas att det där inte är Thief 4:(


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Jag ser en pilbåge och en vakt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ut som Gears of War. Är det Thief4 så är det spelet redan dött för mig.

Att döma på bilden så ser det ut som Unreal engine för mig
På grund av den röda texten i vänstra hörnet.

Det är texten i Unreal engine då man inte har byggt Lighting
felmeddelandet säger: Lighting needs to be rebuilt.

vilket ser ut att passa väldigt bra på den bilden då texten är i just vänstra hörnet långt upp med röd färg och har samma längd på texten vilket den har i Unreal engine

Medlem

Hoppas att det inte är det... Thief ska vara Förstaperson och endast till PC.
Om det visar sig att det är Thief 4 så kan de glömma ett köp från mig.

Medlem

Tredjeperson?!! Varför!

Medlem
Skrivet av Daanroof:

Hoppas att det inte är det... Thief ska vara Förstaperson och endast till PC.
Om det visar sig att det är Thief 4 så kan de glömma ett köp från mig.

Häftigt att du bestämmer vilka plattformar spelet ska komma till...

Kul även att alla tar för givet att hela spelet nödvändigtvis skulle vara tredjeperson, speciellt när bilden kanske inte ens är Thief 4.

Medlem

År det tredjeperson så blir det inget köp för mig, hoppas det går att välja....


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Thife deadly shadow är ett av mina personliga favorit spel, som jag körde när jag var ung. så hoppas verkligen på Thife 4

Inaktiv

Om det är någon jävla efterapning av Assassins Creed så är det bara glömodröm för min del.

Det är inte Hammerite flaggan som vajar, Kanske någon ny faktion?.
Vet inte vad jag ska tro, men jag hoppas innerligt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har folk glömt att man kunde växla mellan 1:a och 3:e person i det förra thief? Gissar att det går i detta också. Det var då ett jävla whine på forumet här såfort folk ser något som irriterar dom det minsta. Låter värre än personärerna på ICA en tidig söndagsmorgon.

Medlem

Hoppas hoppas. Thief är min favorit serie genom tiderna! har inget imot 3-person bara det görs bra. Se bara på Assasins creed. Helt underbart. Visst. det skulle vara möjligt att växla iaf mellan lägena.

Medlem

yes!!! hoppas hoppas jag älskar Thief
3àn är galet roligt! och folk man kan byta ifrån 3 till 1 om man vill. vilket man vill:P
det har gått förut å jag tror inte att dom tar bort det, isf är de skumma.
nu blev man sugen på den där mappen med ghost i trean ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ser ut som Thief. Inte alls oväntat att de kör tredjeperson. Hade hellre föredragit förstaperson, men det gick ju att växa mellan i Deadly Shadows, så det är möjligt att det är samma grej här.

Chansen att det är PC-exklusivt tror jag är så liten att vi kan räkna bort den helt, tyvärr. Det kan nog bli skoj ändå, dock, så länge det inte blir för förenklat.

Medlem

Det är lättare att smyga i tredjeperson! Hoppas att detta faktiskt är sant, det var länge sedan man träffade Garrett.

Medlem
Skrivet av NoName:
Skrivet av Daanroof:

Hoppas att det inte är det... Thief ska vara Förstaperson och endast till PC.
Om det visar sig att det är Thief 4 så kan de glömma ett köp från mig.

Häftigt att du bestämmer vilka plattformar spelet ska komma till...

Kul även att alla tar för givet att hela spelet nödvändigtvis skulle vara tredjeperson, speciellt när bilden kanske inte ens är Thief 4.

Bestämde ingenting, men jag får väl omformulera mig då...
Jag tycker Thief ska vara förstaperson och endast till PC

Tror inte själv att bilden är från Thief 4. Om spelet är endast tredjeperson så hoppas jag de kommer med fler nyheter som kanske lockar till ett köp. Som det ser ut just nu så har jag inte så höga tankar om spelet. Fast det är nog för tidigt för att avgöra..

Medlem

Att börja gapa efter "ENDAST PC!" börjar bli en aning tjatigt och utdaterat, och något som jag själv inte riktigt begriper mig på längre. De flesta utvecklare nuförtiden släpper till de flesta olika plattformarna, för att täcka in så många på marknaden som möjligt. För en normal konsument som inte har råd att uppgradera PC:n var tredje månad och inte köper alla nya versioner av konsoler som kommer välkomnar spelindustrins val att utveckla till fler plattformar än en. Vilket, skulle jag tro, även hjälper spelindustrin att frodas - något alla som spelar borde tycka är bra?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar