Vart är Quake 2-forumet?

Medlem
Vart är Quake 2-forumet?

Jag har varit rätt aktiv här innan men hittar inte alls i det nya forumet?

Är alla trådar på Q2-forumet borta? Tänkte även göra ett inlägg ang Penumbra Black Plague. Vart gör jag det? PC-plattform?

Inaktiv

Har inte funnits något Q2-forum på evigheter nu. Dom slog ihop allt till ett enda Quake-forum och nu finns inte ens det längre.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Otroligt lamt om ALLA inlägg om spel som finns på PC är samlade under en enda rubrik. Herregud FZ.. vafan har ni gjort? Ni har juh kvar gamla nyheter, varför inte de gamla trådarna i formet? Sweclockers lyckas göra om sin sida och layout i ungefär samma takt som er, dock tar de inte bort innehåll som byggts upp av användare under flera år...

Tillrättavisa mig gärna om jag har fel.

Redaktör

I samband med nylanseringen av forumet bantade vi ner det för att försöka få det mer överskådligt. Många forumdelar gapade tomma, vi vill ha mer aktivitet och därför testar vi denna lösning. Visar den sig vara helt åt skogen får vi tänka igenom beslutet. Din åsikt är noterad, stort tack för den.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cheewie:

Otroligt lamt om ALLA inlägg om spel som finns på PC är samlade under en enda rubrik. Herregud FZ.. vafan har ni gjort? Ni har juh kvar gamla nyheter, varför inte de gamla trådarna i formet? Sweclockers lyckas göra om sin sida och layout i ungefär samma takt som er, dock tar de inte bort innehåll som byggts upp av användare under flera år...

Tillrättavisa mig gärna om jag har fel.

Viktigt att påpeka är också att inga trådar har tagits bort, bara samlats ihop.


signatur
1
Skriv svar