Cinematiska filmen på Dawn of War 2 - Retribution

Robot
Cinematiska filmen på Dawn of War 2 - Retribution

Vi har fått tag i den cinematiska insparksfilmen för Dawn of War 2-expansionen Retribution. Storslaget med alla fraktioner som samsas om skärmutrymme.

#warhammer-40000-dawn-of-war-ii-retribution, #warhammer-40000-dawn-of-war-ii, #warhammer-40000-dawn-of-war-ii-chaos-rising


Medlem
Cinematiska filmen på Dawn of War 2 - Retribution

MÄKTIGT!

Medlem

så riktigt nice ut!

Medlem

Fräsig witch hunter på omslaget, för mig tillbaks till dem härliga tiderna i warhammer online... ahh, det var tider det.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

<dregel>!
Enligt steam så går den på 29:90€ Den blir ett fint tillägg till min Warhammer spelsamling

Medlem

Old.. seg FZ =/ Vad är det som händer egentligen?

Medlem

Jag bara älskar allt som har med WH40k att göra, Dawn of War serien är ypperligt bra och man kan inte annat än att se fram emot release dagen.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Old.. seg FZ =/ Vad är det som händer egentligen?

Tycker inte riktigt att häromdagen klassas som "old", och om du klagar hoppas jag verkligen att du skickade in ett tips till FZ när du såg filmen första gången...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Lovely stuff - ska bli riktigt kul att plöja igenom kampanjer som både IG och SM, hoppas tamigtusan de inte har bantat ner wargear- och talentsystemet bara. (Beta-screens tyder dock dessvärre på det.)
En förhandsbokning av Collector's Edition? Of course.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Husky har 4 x 40min filmer i på sin youtubesida,
*spoiler varning*
http://www.youtube.com/user/HuskyStarcraft

Medlem

Är DOW2 ett bra spel? fastnade inte riktigt för det eftersom det skiljde sig för mycket från det första ... köpvärt tycks det iaf vara, 99 spänn på spelbutiken.

Inaktiv
Skrivet av HataMoto_:

Är DOW2 ett bra spel? fastnade inte riktigt för det eftersom det skiljde sig för mycket från det första ... köpvärt tycks det iaf vara, 99 spänn på spelbutiken.

Det finns demo om du inte spelat det. Gillar du Company of Heroes, så är det ungefär samma spelstil som det.

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Är DOW2 ett bra spel? fastnade inte riktigt för det eftersom det skiljde sig för mycket från det första ... köpvärt tycks det iaf vara, 99 spänn på spelbutiken.

Japp de är ett riktigt bra spel.
Men är som dig, spelade ettan otroligt mycket online så jag vart lite sne när dom hade ändrat så mycket. Men jag gav de tid och chans, så ja, de är ett grymt bra spel.

1
Skriv svar