Fråga om bloggarna

Medlem
Fråga om bloggarna

När jag går in på ett enskilt blogginlägg i en blogg som inte har en "header" så hittar jag inget smidigt sätt att komma direkt till hela bloggen därifrån. Istället måste jag gå in i personens profil för att därifrån gå in på deras blogg.

Finns det något smidigare sätt, känns som jag kan ha missat en snabblänk till hela bloggen någonstans...

Alla bloggar skulle varit tvugna att ha en header, håller med dig, det är ganska bökigt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ska fixa en header till min blogg.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag håller med. Det är därför jag har en skrikig blå header.
Måste kunna finnas nå bättre sätt så man kommer direkt till indexen på bloggen.

Medlem

Jag förstår inte varför de har valt att göra så här. Förr kom man till bloggen och inte till själva inlägget när man gick in på någons blogg. Ville man läsa kommentarerna så fick man klicka på pratbubblan, annars var det bara att scrolla vidare för att läsa de äldre inläggen.

Det var bättre förr, som man brukar säga

Det kommer säkert fixas lite längre fram.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Skrivet av asdfg:

När jag går in på ett enskilt blogginlägg i en blogg som inte har en "header" så hittar jag inget smidigt sätt att komma direkt till hela bloggen därifrån. Istället måste jag gå in i personens profil för att därifrån gå in på deras blogg.

Finns det något smidigare sätt, känns som jag kan ha missat en snabblänk till hela bloggen någonstans...

Nu när vi har fixat en del större jobb (forum, filmspelare med mera) kommer vi göra en storstädning av återvändsgränder, fellänkningar och liknande. Håll ut!


signatur
Medlem

Låter bra! Jag gillar verkligen det nya forumet, det har ni gjort ett superjobb med.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av asdfg:

Låter bra! Jag gillar verkligen det nya forumet, det har ni gjort ett superjobb med.

Tackar, vi är rätt nöjda själva


signatur
Medlem

Nu finns det genvägar högst upp i varje blogginlägg med knapparna bakåt, framåt och till bloggflödet.

1
Skriv svar