Den officiella tråden om tips på riktigt Skrämmande skräck filmer.

Medlem
Den officiella tråden om tips på riktigt Skrämmande skräck filmer.

Jag skulle vilja ha så många tips som möjligt på riktigt skrämmande filmer.:)

Mina tips är :
Dead silence
The Ecorcism Of Emily Rose
REC
Psalm 21
The Haunting in Connecticut
Mothman
Session 9

Kommer att fylla på listan i takt med att jag ser skrämmande skräck filmer.;)

Medlem

En av få filmer jag tyckt varit skrämmande är nyinspelningen av "Huset som Gud glömde" (Amityville Horror) med Ryan Reynolds..
Annars kan du ju ta och spela Amnesia istället så slipper du på film och får garanterat den mest skrämmande upplevelsen.

Medlem

avatar.. brrrrrrrrrrrr riktigt skrämmande dåligt .. *troll*troll*

Medlem

Okej,ska ta och se den har hört att den ska vara läskig:) Amnesia har jag inte ens hört talas om?:O

Jag blev riktigt barn rädd av The exorcism av Emily Rose så den är verkligen rekommenderad att se. Utmärkta skådespelare också:-)

Flykten från helvetet (Suspiria ,1977, Dario Argento).

Info! <=


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

MFZ
Medlem

kubricks version av the shining klår väl ändå det mesta?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Hmm denna film är kanske inte den läskigaste men är så äckligt psykopatisk. ¨Martyrs¨
Filmen handlar lite smått o got (utan att spoila mer en en trailer) om ett företag som genom Tortyr av olika slag försöker få folk att hamna i (ngn sorts tillstånd kmr inte ihåg vad det kallades dock) där människorna kan se vad som händer efter man dött.
I filmen får vi följa en liten fransk flicka som blivit utsatt för denna sorts tortyr och blir jagad av en, ja, Äcklig gammal käring. som gör lite smot taskiga saker mot henne, och hur hon försöker stoppa denna ¨käring¨
HAHA ah typ ngt sånt, iaf jävligt bra film ifal man gillar filmer som bara är stört psykopatiska, äckliga och helt ur-fuckade.


signatur

Rwa?

Medlem

The Fourth Kind


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

dmn
Medlem

verkligen stor tråd detta.

Medlem
Medlem

Jag rekommenderar också 'Martyrs' som en av de mer skrämmande (och bättre) filmerna.
Ett alternativ på ett liknande tema är 'Dread', baserad på en bok av Clive Barker.
När det begav sig var det Japanska 'The Grudge' jag tyckte var mest störande.

Medlem

The Chainsaw Massacre originalet har sina stunder.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av dmn:

verkligen stor tråd detta.

Man får ju skriva intressanta saker istället!!! Troll
Skit i att skriva sånt mög, det är det som kan förstöra bra trådar..

Medlem
Skrivet av ohem:

The Fourth Kind

Den verkar faktiskt riktigt skrämmande:O

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Hmm denna film är kanske inte den läskigaste men är så äckligt psykopatisk. ¨Martyrs¨
Filmen handlar lite smått o got (utan att spoila mer en en trailer) om ett företag som genom Tortyr av olika slag försöker få folk att hamna i (ngn sorts tillstånd kmr inte ihåg vad det kallades dock) där människorna kan se vad som händer efter man dött.
I filmen får vi följa en liten fransk flicka som blivit utsatt för denna sorts tortyr och blir jagad av en, ja, Äcklig gammal käring. som gör lite smot taskiga saker mot henne, och hur hon försöker stoppa denna ¨käring¨
HAHA ah typ ngt sånt, iaf jävligt bra film ifal man gillar filmer som bara är stört psykopatiska, äckliga och helt ur-fuckade.

Jag får ta och se den.:)

1
Skriv svar