Borde FZ fixa en iphone app?

Medlem
Borde FZ fixa en iphone app?

Själv tycker jag det vore perfekt!

Självklart, det kommer säkert.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haha! Ingen föredrar att Fz bara ska finnas på datorn.

Medlem

Jag röstar för "Webb-app"


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

mobil.fz.se, gör en egen genväg om du inte orkar skriva in det ^^. själv surfar jag på riktiga www.fz.se med android 2.2, och orginalläsaren, fungerar helt ok när man har 3g-mottagning.

skulle vilja se videor, det är det ända, men skönt att spara nåt att göra tills man kommer hem också ^^


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Antikvitet

Vi håller på att ta fram en touch-variant av sajten, där man ska kunna läsa artiklar och både skriva och läsa kommentarer. Just nu är den nya menyn i vårt fokus, därefter kommer vi koncentrera oss på att konvertera de sista återstående sidorna i gamla layouten till den nya. Exakt var touch-siten kommer in i bilden tidsmässigt återstår att se, likaså vilken funktionalitet den kommer innehålla.

Någon app lär det dessvärre inte bli, jag ser inte riktigt fördelarna med en app framför en bra touch-sajt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Sant en touch vänlig sida vänder sig till betydligt fler format än vad en app kan

Medlem

Någonting jag skulle uppskatta, som använder iPad som huvudsakliga surfplatform, är att kunna se på videos etc utan att gå vidare till t.ex youtube eller alternativa sidor. Själv så fungerar den vanliga sidan riktigt bra på iPaden, bara videos som saknas.

Medlem
Skrivet av mixxx:

Någonting jag skulle uppskatta, som använder iPad som huvudsakliga surfplatform, är att kunna se på videos etc utan att gå vidare till t.ex youtube eller alternativa sidor. Själv så fungerar den vanliga sidan riktigt bra på iPaden, bara videos som saknas.

Det är på gång! Har någon liten sneaky bugg kvar att slå ihjäl. Lite testning och ett par varv senare så har du videos på paddan

Medlem

Låter spännande En touchsida är nog bättre!

Medlem
Skrivet av musse1:

Det är på gång! Har någon liten sneaky bugg kvar att slå ihjäl. Lite testning och ett par varv senare så har du videos på paddan

Det gick snabbare än jag räknat med. Enjoy: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110228/se-fz-film-med-iph...

Medlem

Varför en iphone-app?
känns ju taskigt mot alla som inte har en iphone, ska ni då skaffa en Android och wp7-app också?

Vore det inte smidigare att göra en mobil-anpassad hemsida så slipper ni göra om jobbet 3-4 gånger om.

Sen att det låter fancy med iphone-app och att den kanske hamnar i appstore som i sin tur kanska genererar fler besök är en annan historia, beror på vad ni vill få ut av det.

*edit*
är duktig på att hoppa över alla kommentarer som skrivit och så nu att johan gett ett liknande svar när det gäller app vs web-app

Skrivet av Ecodot:

Varför en iphone-app?
känns ju taskigt mot alla som inte har en iphone, ska ni då skaffa en Android och wp7-app också?

själv kör jag med en HTC Wildfire, funkar ju att surfa på men visst önskar jag att FZ kunde vara bättre optimerad, ta bort reklam fönstren och slimma designen lite med större ikoner.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

En touch variant av siten med stöd för ex kommentarer låter inte helt fel. Då slipper man äntligen krångla med den fullstora sidan


signatur
1
Skriv svar