Magicka driver med sina buggar med gratis DLC

Robot
Magicka driver med sina buggar med gratis DLC

Arrowhead Game Studios bjuder på nya prylar till Magicka, läckert ironiska, som magiskt plåster på buggsåren.

#magicka, #arrowhead-game-studios


Medlem
Magicka driver med sina buggar med gratis DLC

Crash to Desktop!

Medlem

Provade spela Magicka idag och krachade till skrivbordet två gånger mitt i en challenge så dom är inte färdiga iallfall..

Medlem
Medlem

Just det, dom har även lovat att lägga till PvP support Så man slipper stå och duellera i kampanjerna

Medlem

Älskar musiken i detta spelet. Ett av de mysigaste jag har hört någonsin

Medlem

Har inte testat spellen CTD, nån som vet vad den gör?
Problemet är ju att man måste starta ett nytt äventyr...

Medlem

Funkar mycket bättre nu och har kunnat spela igenom hela kampanjen i co-op utan större problem.

Medlem

Haha störtsköna typer, dom där Arrowhead


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har spelat det på min laptop som suger.. Det funka perfect och crasha aldrig (tog dock bort det för att det lagga sönder på laptopen) ^^ Annars så var spelet hur kul som helst


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Jag gillade Magicka Spela det med en kompis vi använde xbox pads och det vare fett skoj, lite klurigt med snurra joystick kontrollen för spells men man lärde sig snabbt och det adderade extra spel känsla i striderna, klart det buggade för oss men det gav sina skratt det med.

Medlem

hahaha Låten är ju bara bäst=P

Medlem

Hoppas att det utvecklas med mycket nytt... potentialen är ju enorm!

Inaktiv

Kul att de håller spelet levande med uppdateringar, dylikt! Själv tyckte jag att det räckte att spela igenom det en gång dock. Men man får väl gå in och nöta lite till längre fram kanske..

1
Skriv svar