Modern Warfare 3-tillkännagivandet - en bluff

Robot
Modern Warfare 3-tillkännagivandet - en bluff

För några dagar sedan luktade det Call of Duty-rykten såväl här som där. Activision meddelar att det var en bluff.

#activision, #ea, #dice, #battlefield-3


Medlem
Modern Warfare 3-tillkännagivandet - en bluff

*sadface* :'(

Medlem

Där ser man! Får se vad som kommer vsas

Medlem

haha då har alla gnällt i onödan :crazy:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

MW3? Mjölka mer..

Medlem
Skrivet av Makarov:

MW3? Mjölka mer..

Mjölka mjölk?

Medlem

En riktig förlust är det ju inte ifall vi får mer Battlefield 3 på onsdag istället


signatur

Game long and prosper

Medlem

Call of Battlefield?


signatur

The King is Back

Medlem

Cod serien är över.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

Moderator | Testpilot
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

Någon här som har lite aggritions problem?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

Oj, man önskar ju bara att COD inte skulle finnas mer och att Bobby Kotick dog, så som han skändar hela spelbranschen med dåliga spel på dåliga spel (COD-serien)

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

skrattandetonårsflickor.jpg

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

Amilo har ju rätt.. gå o lägg dig och kommentera inte om du ska va så j*vla otrevlig.. Jag klarar mig bra utan COD och det gör många andra med..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

kick fucking ass ! =D


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Inte förvånad alls Activision gör nog allt för att folk ska glömma bort/välja cod istället för battefeld 3.

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

"Cod serien är över" betyder inte att jag aldrig gillat cod. Jag gillar både mw1 och mw2. Men att göra ett mw3 är att gå för långt, se bara hur bra black ops blev. Rent skräp är vad det är (det hade GARANTERAT varit bättre om Infinity Ward gjort det). Allt Activision tänker på är PENGAR. Därför pumpar dem ut massa spel under titeln "Call of Duty" för då kan de vara säkra på att det kommer sälja bra eftersom det är ett så stort varumärke.

Inaktiv

kanske var en bluff men det är väl ingen som tvekar på att det kommer inom kort ändå?

Inaktiv
Skrivet av Javas:

En riktig förlust är det ju inte ifall vi får mer Battlefield 3 på onsdag istället

Du menar Bad Company 3 host....

Medlem

Skulle va assköj om det dyker upp en länk till BF3 när den slår noll. Tänk vad alla CoD fans skulle bli besvikna

Medlem

shit va skönt att det inte var CoD... Det får gärna dröja länge till nästa släpps...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Senare i år dyker det säkert upp en "hemlig" nyhet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Javas:

En riktig förlust är det ju inte ifall vi får mer Battlefield 3 på onsdag istället

Du menar Bad Company 3 host....

Nej, han menar Battlefield 3, uppföljaren till Battlefield 2...
Bad company och Bad company 2 är en egen spelserie...


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Javas:

En riktig förlust är det ju inte ifall vi får mer Battlefield 3 på onsdag istället

Du menar Bad Company 3 host....

Nej, han menar Battlefield 3, uppföljaren till Battlefield 2...
Bad company och Bad company 2 är en egen spelserie...

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

12
Skriv svar