Förstå dig på Fear 3

Robot
Förstå dig på Fear 3

Day 1 Studios förklarar på den senaste filmen kortfattat vad de fokuserar på och vad du kommer stöta på i seriens tredje skräckpangare.

#fear-3, #day-1-studios


Medlem
Förstå dig på Fear 3

Snacka om att förstöra en series concept.. ettan var det närmsta "läskigt" dem någonsin kommit.. detta ser ju bara sämst ut, btw vad gör Monolith nuförtin ?

Inaktiv

säkert bara skit... efter ettan började de misshandla serien genom att släppa skit bara för o tjäna pengar... avskyr när företagen gör så... förstör grymma spelserier bara för o tjäna lite mer pengar kortsiktigt...

Ser ut som tidigare spel fast med förbättrad grafik, blir säkert bra och nervpirrande när det släpps, brukar inte spela spel i den här genren men detta ser lovade ut.

Medlem

Tror att d får en 3a.........

Inaktiv

lol på den glitchande mechen typ 1½ minut in


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av Nightcrawler78:

Ser ut som tidigare spel fast med förbättrad grafik, blir säkert bra och nervpirrande när det släpps, brukar inte spela spel i den här genren men detta ser lovade ut.

Skojar du eller? Graffen ser nästan likadan ut
Fear grafikmotorn börjar bli sjukt gammal, dags att uppdatera den innan jag ska ens kolla på spelet igen..

Medlem

3:e antagligen lika "skrämmande" rälspangaren med idiot-AI, och trots det får man inte lov att spela Alma. Löjligt.

Medlem

Ettan var riktigt bra. Av den anledningen att AI'n på fienden var helt lysande. Av nån anledning var den värdelös i uppföljaren, fienden sprang mest bara rakt fram mot en. Och som DonneR93 säger så börjar Lithengine(har för mig motorn heter så) bli stenåldersgammal.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Usch vad kukigt att det är att lyssna på utvecklar som pratar om sitt spel och säger saker som "we took this and..bullshit.. combined with..bullshit.. created an.. extraordinary, bullshit"

Ja vad gör Monolith? Varför fortsatte inte de utveckla serien som började så äckligt bra?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tänk om Monolith kunde försöka sig på ett nytt No One Lives Forever igen.
Jag hade velat se Cate Archer anno 201X

Medlem

helvete vad dåligt det ser ut, inte ens läskigt, för fan första eller knappt andra spelet var läskiga, de var skit spel men första dög iallafall, det dog ju helt när fear 2 kom. För första var det fult sedan inge läskigt alls och det kändes grymt stelt och repetivt, Fear 3 ser ju grymt mycket värre ut, fy fan vad gör dom med spelet igentligen?


signatur

ID software, FPS gudarna!

Det enda skrämmande är att de ska släppa spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot

Diggade ettan väldigt mycket. Kul att plocka upp igen och spela igenom själv och med kompisar. Tvåan var kul första gången men är väldigt tråkigt i gemförelse med ettan.

Hur blir då trean som inte ens görs av samma gäng? Well jag kommer iaf skaffa det för det är coop. Nothing else so far.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jahopp då vart de i princip inget kvar från det som gjorde ettan så bra. Detta ser tyvärr kasst ut. Älskade ettan och tyckte 2:an var ok, men nu vet jag inte vad de tänker.

Inaktiv

F.E.A.R. 2 hade sina stunder och jag håller inte med om att det är fult men det är helt klart ett action-spel som har föga med skräck att göra.
Förstår inte varför en annan utvecklare som tidigare gjort dåliga expansioner som Monolith valde att ignorera när de gjorde tvåan nu ska göra del tre och dessutom med co-op som fokus?!! F.E.A.R. är väl typ det sämsta spelet i världen för co-op? Det bygger ju för bövelen på en ensam psykopat som kan få tiden att stanna - han behöver ingen jävla side-kick!

Medlem

jag tyckte det såg rätt coolt ut.

Medlem

Jag kan ärligt talat inte förstå mig på detta spel. Ettan var skitnajs, tvåan var sämre och jag vill inte ens reflektera över hur dåligt detta kommer att bli.
MIN ÅSIKT^

1
Skriv svar