Modern Warfare 3-tillkännagivandet - en bluff

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

Medlem

Ett spel i veckan.
När ska vi få se något nytt?

Medlem
Skrivet av Fuskobot:
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

Jag vet allt. Nej, men Battlefield 3 borde inte ha sp kampanj eftersom battlefield 2 inte hade det. Därför ser jag det som en bad company 2 uppföljare fast med förbättrat mp

Inaktiv

Som om det inte skulle komma ett nytt CoD till november... -.-'

Medlem

Alltså den där Activison är för högmod! Blir så iretterad på den där krulliga bollen! uräskta för mitt ord men han är för kaxig! inte talsman men vd eller vad han är... Som sagt cod är nog över! Battlefied!!! pew pew


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Känner mig ganska lyckad när man gör en dubbel post. 6 gånger....

Cod har länge varit över. Varit på dropp sen cod5

Medlem

Varje artikel som handlar om CoD lyckas gå OT.

Medlem
Skrivet av Fuskobot:

Känner mig ganska lyckad när man gör en dubbel post. 6 gånger....

Undrade först om det var min webbläsare som ballat ur...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

Det gillar vi!

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

"Cod serien är över" betyder inte att jag aldrig gillat cod. Jag gillar både mw1 och mw2. Men att göra ett mw3 är att gå för långt, se bara hur bra black ops blev. Rent skräp är vad det är (det hade GARANTERAT varit bättre om Infinity Ward gjort det). Allt Activision tänker på är PENGAR. Därför pumpar dem ut massa spel under titeln "Call of Duty" för då kan de vara säkra på att det kommer sälja bra eftersom det är ett så stort varumärke.

Bara vi svenskar är så kritiska mot COD, bara vi ogillar det spelet på ett oförståelig sätt (förutom mig). Svenskar har ju aldrig vågat kriga, vi höll oss neutrala när andra länder ställde upp för varandra och gav sig in i kriget. Vad gjorde vi då?- Vi skalade potatis under tiden kriget höll på. Vi är så rädda se blod så vi t.o.m. nekar COD-krig, ett spel som tar oss ut i fantasifull krig. Kom igen grabbar, så farligt kan det inte vara:)

Medlem

Det bästa är väl att dom som inte ska köpa eller bryr sig om cod behöver inte göra de för det finns nämligen inget tvång...

Medlem

Ja jag hoppas d bästa för cod serien har aldig och kommer (man vet aldrig)aldrig spela d som många andra spel. Ja som dom skriver över hoppas att battlefild 3 blir som ett bc3(bc2 är ju så bra!) men vad jag har hört så ska bf3 ha ett eget sp den här gången. Hoppas att bc3 kommer till ps4!

Medlem

Här är sanningen om sidan. Det är ingen bluff, det är bara att folk har felaktigt trott att det handlar om Modern Warfare 3 när det egentligen är något som är inspirerat av CoD-serien:

http://www.joystiq.com/2011/02/27/findmakarov-com-teasing-tor...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av V1per:

shit va skönt att det inte var CoD... Det får gärna dröja länge till nästa släpps...

Skönt? Hur tänker du? att du inte gillar ett spel så unnar du inte andra som gör det?

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

"Cod serien är över" betyder inte att jag aldrig gillat cod. Jag gillar både mw1 och mw2. Men att göra ett mw3 är att gå för långt, se bara hur bra black ops blev. Rent skräp är vad det är (det hade GARANTERAT varit bättre om Infinity Ward gjort det). Allt Activision tänker på är PENGAR. Därför pumpar dem ut massa spel under titeln "Call of Duty" för då kan de vara säkra på att det kommer sälja bra eftersom det är ett så stort varumärke.

Baserar du det på vad du själv tycker? spelas ganska friskt på servrarna. Tror du att folk spelar för det är värdelöst?

Medlem

Eller så är det en bluff att bluffen är en bluff. Just det!

Medlem

Men, vem driver sajten då? Det lär väl gå att luska ut om det är nåt webhotell som brukar anlitas av activision eller ea etc... Follow the money...

Medlem
Skrivet av Redstar:

Men, vem driver sajten då? Det lär väl gå att luska ut om det är nåt webhotell som brukar anlitas av activision eller ea etc... Follow the money...

Siten ligger på Media Temple i Los Angeles. Verkar ju rätt "fint" att ha sin webbsida där...

För övrigt har findmakarov uppdaterats, och denna bilden:
[ia=25155]
visas ett ögonblick.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:

Baserar du det på vad du själv tycker? spelas ganska friskt på servrarna. Tror du att folk spelar för det är värdelöst?

Bara för att flera miljarder flugor gillar bajs så betyder det inte att bajs är gott.

Medlem
Skrivet av Krokarmajja:
Skrivet av C.A.B-05:

Baserar du det på vad du själv tycker? spelas ganska friskt på servrarna. Tror du att folk spelar för det är värdelöst?

Bara för att flera miljarder flugor gillar bajs så betyder det inte att bajs är gott.

För flugan är det supergott.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Krokarmajja:
Skrivet av C.A.B-05:

Baserar du det på vad du själv tycker? spelas ganska friskt på servrarna. Tror du att folk spelar för det är värdelöst?

Bara för att flera miljarder flugor gillar bajs så betyder det inte att bajs är gott.

Så VEM är det som avgör om det är gott eller inte? Du?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Amilo:

Cod serien är över.

DU är över om du fortsätter snacka på detta sätt om COD. Tänk dig föreställa spelvärlden utan COD, jag har inte kunnat göra det får se om du kan

"Cod serien är över" betyder inte att jag aldrig gillat cod. Jag gillar både mw1 och mw2. Men att göra ett mw3 är att gå för långt, se bara hur bra black ops blev. Rent skräp är vad det är (det hade GARANTERAT varit bättre om Infinity Ward gjort det). Allt Activision tänker på är PENGAR. Därför pumpar dem ut massa spel under titeln "Call of Duty" för då kan de vara säkra på att det kommer sälja bra eftersom det är ett så stort varumärke.

Bara vi svenskar är så kritiska mot COD, bara vi ogillar det spelet på ett oförståelig sätt (förutom mig). Svenskar har ju aldrig vågat kriga, vi höll oss neutrala när andra länder ställde upp för varandra och gav sig in i kriget. Vad gjorde vi då?- Vi skalade potatis under tiden kriget höll på. Vi är så rädda se blod så vi t.o.m. nekar COD-krig, ett spel som tar oss ut i fantasifull krig. Kom igen grabbar, så farligt kan det inte vara:)

Ja, för verklighetens politik har nog mycket med spelsmak att göra...... Och att du klankar ner på sverige för att vi höll oss neutrala är bara patetiskt, försök inte låtsas som att du förstår dig på politiken


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

dmn
Medlem

Det är fan sjukt hur folk orkar gnälla på CoD. Om det nu är så jävla dåligt så ignorera det?! Nä, istället läser ni det som skrivs och tar er tid att kommentera...

Medlem
Skrivet av Fuskobot:

Känner mig ganska lyckad när man gör en dubbel post. 6 gånger....

Cod har länge varit över. Varit på dropp sen cod5

Vänta? dubbelpost 6ggr?
2x6=12
Lite felräknat där du:)

Medlem

Man är ju inte direkt ledsen.


signatur

"I love when people think I'm psychologically disturbed"
"Cause it means I overloaded their neurological nerves".

Medlem

CoD är inte slut. Även om mw3 floppar så kommer minst ett spel till efter det bara för att mjölka ur dom sista små dropparna som finns kvar. Tragiskt är ordet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Fuskobot:
Skrivet av Amilo:

Jo fast storyn i Battlefield 3 fortsätter där Bad Company 2 slutade så därför är det hela egentligen Bad Company 3.

Hur vet du det
Skulle dock bli kul om Preston med kompani skulle dyka upp igen

Jag vet allt. Nej, men Battlefield 3 borde inte ha sp kampanj eftersom battlefield 2 inte hade det. Därför ser jag det som en bad company 2 uppföljare fast med förbättrat mp

Först och främst påstår du att BF3 kommer fortsätta där BC2 slutade, och sedan ångrar dig. Sedan säger du att Battlefield 3 har en kampanj, därför är det Battlefield Bad Company 3. Hur menar du nu? Om ett spel ändras så innebär det att det inte längre är samma spel.

Om det var Max Payne 3 vi snackar om hade jag förstått, där verkar allt som gjorde Max Payne till just Max Payne blivit borttaget, och istället gör dom ett spel och använder samma titel.

Här handlar det om att de lagt till en single-player kampanj, till ett spel som tidigare bara saknat det. Det största med tidigare Battlefields var multiplayer delen hur som helst, och utan tvekan kommer det vara detsamma med Battlefield 3. Kampanjen är bara en bonus.

Jag är inte något hardcore battlefield fan, jag gillade inte Battlefield 2 så värst mycket ens. Jag har Bad Company 2, ett helt okej spel, men Battlefield 3 är 'inte' Bad Company hur man än vrider och vänder på det. Visst finns det likheter, men likheter innebär inte att det är samma spel. Det kallas att förbättra. Skulle du föredra om de gjorde ett Battlefield 3 som var precis som Battlefield 2 - med bättre grafik och bara andra banor, istället för att faktiskt våga höja ribban lite?

12
Skriv svar