Dragon Age 2 Demot!

Medlem
Dragon Age 2 Demot!

Sådär, nu finns dragon age 2 demot ute för er som vill testa
Vad tycker ni om det?

Ladda ner här: http://dragonage.bioware.com/da2/demo

glhf


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har testat det på X360 och blev väldigt positivt överraskad. Men jag har bokat det till PC och laddar ner demot nu. 60% klart...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tankar men går fan jävligt segt.


signatur

Have a good time!

Medlem

När min nedladdning äntligen blev klar efter 1 timme så visade det sig att det blev någonting fel och någon fil saknas. Helvete. Får börja om då...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Har testat det på X360 och blev väldigt positivt överraskad. Men jag har bokat det till PC och laddar ner demot nu. 60% klart...

Samma här, såg fram emot att se lite av förändringarna BioWare hade gjort till spelet och det visade sig vara riktigt bra.
Återstår dock att se i fullversionen om de har fixat så att magikerna inte blir lika jäkla overpowered igen.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av WaltX:

När min nedladdning äntligen blev klar efter 1 timme så visade det sig att det blev någonting fel och någon fil saknas. Helvete. Får börja om då...

Någon d3d...dll som saknades? I så fall kan det bero på för gammal version av DirectX. Det problemet hade i a f jag. Fick ladda hem senaste DirectX, installerade det och startade om. Sen funkade demot utmärkt!

Medlem
Skrivet av NisseHult:
Skrivet av WaltX:

När min nedladdning äntligen blev klar efter 1 timme så visade det sig att det blev någonting fel och någon fil saknas. Helvete. Får börja om då...

Någon d3d...dll som saknades? I så fall kan det bero på för gammal version av DirectX. Det problemet hade i a f jag. Fick ladda hem senaste DirectX, installerade det och startade om. Sen funkade demot utmärkt!

Nej, det löste sig då jag laddade hem filen en andra gång


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nå hur tycker ni om demot? Lever det upp till hypen?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tyckte det var intressant. Kan bli riktigt bra. Kan bli riktigt dåligt.
Animationerna var häftigare än jag trodde och var väldigt "smootha". Och grafiken hade fått sig ett ryck. Vet inte om jag gillar det nya "dialog" hjulet ... men fått se för lite av det för att döma.

Tyvärr tyckte jag dom hoppade jääävligt konstigt mellan dom två "delarna": hoppas det inte sker liknande saker i "originalet".

Ja, intressant demo!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Tyvärr tyckte jag dom hoppade jääävligt konstigt mellan dom två "delarna": hoppas det inte sker liknande saker i "originalet".

Tror att dom har klippt bort en hel del i demot som vi inte fick se.

Jag tyckte verkligen om spelet på PC. Det enda jag kan klaga på är att BioWare har tagit bort "funktionen" som gör att man kan kolla runt med kameran utan att behöva hålla in någon knapp samtidigt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tycker det var nice, man fick en hum om hur allt kan se ut.

Beställde mitt på PC och efteratt prövat demot på PS3an kände jag att det var rätt beslut.

Medlem

Riktigt bra demo, har testat den på både X360 och PC och PC är absolut bättre än på konsol, men konsol versionen har blivit bättre som de på BioWare har sagt, bra att man då har beställt spelet till PC.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Jag gillade inte första spelet men detta verkar mycket bättre imo.

Medlem
Skrivet av Xphome:

Jag gillade inte första spelet men detta verkar mycket bättre imo.

Tyckte förra spelet var okej. Detta verkar bli sämre.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Xphome:

Jag gillade inte första spelet men detta verkar mycket bättre imo.

Tyckte förra spelet var okej. Detta verkar bli sämre.

äntligen nån med en vettig åsikt jag håller med, jag gillade ettan men efter att ha testat detta känner jag mig besviken. mer action mindre rpg. lite mass effect 2000 år tidigare


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det lider av konsolsjuka. Det blir inget köp.

1
Skriv svar