Tick tock

Medlem
Tick tock

Klockan är allitd mycket på natten. Det är bara då jag bloggar märker jag, på senare tid. What’s happening? I donnae. Tar tag i målandet mer i veckan. Mycket att stå i denna vecka, och sådant gillas inte. Men jag förmodar att jag antingen härdas eller går under. Har varit en speltokig helg för min del, vilket är supersnitsigt. Klarade Cave Story (var för kass för normal svårighetsgrad, så jag grät en skvätt och började om på easy), spelat massor av Settlers 7 (precis påbörjat banor utanför den långa tutorialen, och det är skitsvårt! Argh! Roligt! Argh!) och ikväll påbörjade Majoras Mask. Jag är en sån där snubbe som inte har spelat alla spel.

Spel som ska spelas såsmåningom:

Windwaker
Twilight Princess
Resident Evil
Dirge of Cerberus
Xenogears
Grandia

och 12315124 till. Grejen är att minnet suger. Ungefär så pass att jag glömmer att andas. Nästan.

#blogg

Medlem
Tick tock

Oh, tack för tipset. Jag borde inte få kalla mig ett Zelda-fan utan att ha klarat Windwaker! Galet mysigt spel

Medlem

Oh, jag är superpepp på Windwaker också! Majoras Mask verkar dock också heltokigt och mysigt.

Medlem

Jag hann inte klara Majoras Mask innan jag sålde mitt N64 tyvärr, men det är nästintill lika bra som Ocarina of Time, tokmysiga miljöer. Nedräkningen i spelet går en på nerverna dock, a lot.

1
Skriv svar