Se FZ-film med Iphone

Robot
Se FZ-film med Iphone

Ny kod i vår filmspelare gör Apples bärbara manicker kompatibla.

#apple


Inaktiv
Se FZ-film med Iphone

HTML5 > Flash.

Bra jobbat!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Kanon! HTML5 är helt rätt.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Gud så glad jag blir<3

Medlem

Klockrent! #FZ

Medlem

Här får FZ's webb-team en puss av mig <3


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det var då på tiden

Medlem

Som Gert i Rix FM: ÄNTLIGEN!
Bra jobbat gubbar!

Medlem
Medlem
Skrivet av amphix:

HTML5 > Flash.

Bra jobbat!

Alla kör flash. förutom det ruttna äpplet.... Det är tex som

Jag går o köpen en bil. Köper en "esial" (Mitt eget märke) Min cigarett-tändare är inte likadana som dom andra bilarna i världen. Ajfan... nu blev det problem här. NU SKA ALLA BYTA CIGARETT-TÄNDARE TILL LIKA SOM "Esial" !! 4234234 bilar har lika tändare men 1 jävla bil har inte samma som dom andra... så då ska 4234234 ändra sina tändare till samma som Esial. Rättare sagt SJUKT.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

HTC = Nema problema sen länge!

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av amphix:

HTML5 > Flash.

Bra jobbat!

Alla kör flash. förutom det ruttna äpplet.... Det är tex som

Jag går o köpen en bil. Köper en "esial" (Mitt eget märke) Min cigarett-tändare är inte likadana som dom andra bilarna i världen. Ajfan... nu blev det problem här. NU SKA ALLA BYTA CIGARETT-TÄNDARE TILL LIKA SOM "Esial" !! 4234234 bilar har lika tändare men 1 jävla bil har inte samma som dom andra... så då ska 4234234 ändra sina tändare till samma som Esial. Rättare sagt SJUKT.

Väx upp för fan.......

HTML5 är det fler och fler som går över till och det finns det en jäkligt bra anledning till också


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

HTC = Nema problema sen länge!

Och?


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Hade det inte varit enklare om IOS hade tillåtit flash och gjort det valfritt för användaren att installera det i slutändan? Bara en tanke...

Fin feature dock.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

kanon.:)

Förstår fullständigt varför apple gör det även om det är bökigt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Dock verkar inte filmuppspelningen fungera alls längre i IE9 RC ;O

Medlem

Snyggt byggt!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Nu håll jag på att säga "Men android då?" men kom på att den har flashplayer

Medlem

Detta tackar vi för!

FZ är den enda sida som jag besöker där jag har känt behovet av att ha flash.

I övrigt saknar jag det inte alls.

Inaktiv
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av amphix:

HTML5 > Flash.

Bra jobbat!

Alla kör flash. förutom det ruttna äpplet.... Det är tex som

Jag går o köpen en bil. Köper en "esial" (Mitt eget märke) Min cigarett-tändare är inte likadana som dom andra bilarna i världen. Ajfan... nu blev det problem här. NU SKA ALLA BYTA CIGARETT-TÄNDARE TILL LIKA SOM "Esial" !! 4234234 bilar har lika tändare men 1 jävla bil har inte samma som dom andra... så då ska 4234234 ändra sina tändare till samma som Esial. Rättare sagt SJUKT.

Ta istället och kolla upp vad möjligheterna med HTML5 är. Det är bara en tidsfråga innan majoriteten kör HTML5 istället för flash.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

gör en FZ app till oss på Android och även Iphones förstås så blir alla glada, Giant Bomb appen är ett perfekt exempel på hur det ska gå till

Medlem

GOTT SNACK, ÄNTLIGEN!

Medlem

Man tackar


signatur

Hur f*n kan man ge Operation Flashpoint: Dragon Rising betyget "Mästerligt" och "Fulländat"??????

Medlem

Det var på tiden!!

Medlem

nu har ja anledning till att köpa en iphone!

Woho! Tack FZ. NU slipper jag vänta tills jag kommer hem.

Medlem

Åh ghuuu så gött!

S_Z
Medlem

Mycket trevligt, tackar! Nu slipper jag gå till gametrailers varje gång för att se klippen jag läser om på FZ

12
Skriv svar