Bildexplosion från läskiga nya Silent Hill

Robot
Bildexplosion från läskiga nya Silent Hill

En estetisk doft av Alan Wake breder ut sig på de nya bilderna på Silent Hill: Downpour som äntrat vårt arkiv - ta dig en titt!

#silent-hill-downpour, #alan-wake


Inaktiv
Bildexplosion från läskiga nya Silent Hill

Yum Yum


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Silent Hill är ett ganska obehagligt ställe. Som hängivet fan av skräckspel måste jag nog köpa detta Jag läste att det skulle bli färre låsta dörrar och mer utrymme för utforskning. Frågan jag ställde mig var, vill man verkligen utforska Silent Hill?

Inaktiv

Mumma! Hoppas det kan komma upp i samma klass som de första delarna i serien. Hoppas hoppas...

Inaktiv

Vette tusan om jag kommer gilla Downpour.

Utvecklarna sa själva att om man inte förväntar sig Silent Hill så njuter man mer av spelet.
Saknar Team Silent

Inaktiv

Föressten så ser detta ut som MYCKET Alan Wake.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

ja verkligen fast mycket mörkare och äckligare, längtar som fan bilderna gör då ingen besviken.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

ja verkligen fast mycket mörkare och äckligare, längtar som fan bilderna gör då ingen besviken.

Ja då är vi två som längtar!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Är ett stort fan av de tidiga delarna, speciellt det första spelet. Sättet de använde ljudet för att piska upp en skrämmande och panikartad stämning saknar, till dags datum, motstycke i min mening.

När jag såg trailern och fick återigen höra sirénerna ljuda då rös jag av välbehag. Kan även stål-mot-stål klangen få utrymme så kommer det va fulländad terror igen.

Att de influeras av Alan Wake ser jag som ett plus då även detta spel var ett mycket bra. Inte riktigt samma skrämselfaktor som Silent Hill dock så om de bara strösslar på lite av den så kan det, tillsamman med en bra story, bli årets skräckis.

Som ni märker har jag ganska höga förväntningar och stora förhoppningar men jag tror faktiskt inte att jag kommer bli beskviken denna gång.

MVH


signatur

äldre än dig!

Medlem

Bilderna ser skitfräcka ut, jag gillar att dom gett staden lite mer city-feeling om man ska tro på bilderna Att man verkar vara en del av spelet i vildmarken är bara ett plus


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar