Fliken "Foruminlägg" i min profil..

Medlem
Fliken "Foruminlägg" i min profil..

Hej,

Jag skrev något nyligen i Witcher 2-delen av forumet, närmare bestämt den där nya gameplayfilmen diskuteras. Jag valde även att bevaka tråden för att lättare kunna följa med i diskussionen.

När jag tänkte kolla om någon hunnit svara gick jag förstås till min profil och valde där fliken "foruminlägg" och såg att jag delgivit forumet 27 ynka inlägg. När jag sedan försökte visa dem hittades bara en tråd, den enda jag själv skapat. Detta är den enda tråd/det enda inlägg som finnes, detta trots att min profil sägs ha använts i 27 fall till att sprida spydigheter och glada utrop.

Är det jag som är skev i huvudet eller är det fel på denna funktion?

Vad ska jag göra för att kunna använda forumet på det sätt jag önskar och hur hittar jag tidigare forumposter om det inte skall göras genom den givna funktionen i min profil?

Tack på förhand,

/Kalle

Antikvitet

Morsning!

Några kommentarer till dina spörsmål:

- Ens postcount är inte nödvändigtvis likställd med hur många inlägg vi har av dig - kontot kan ha importerats med viss historisk postcount och gamla inlägg kan ha rensats bort.

- Jag hittar totalt 20 skrivna inlägg av dig

- De som syns i din profil är de som logiskt tillhör forumet. Övriga inlägg är i "artikelkommentarer" och syns inte i profilen

- Vi kommer göra om profilsidorna inom kort, varpå alla inlägg oavsett typ kommer visas

- Att du inte fått mail eller notis från den tråd du bevakar är för att ditt inlägg är det senast skrivna: http://www.fz.se/forum/artikelkommentarer/10-minuter-gameplay...

Hoppas det svarar på dina frågor.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar