The beginning

Medlem
The beginning

Hello, all fellow daydreamers!

This is the thing! I have so many detailed game concepts in my head but I never do anything creative with them. To put an end to this I thought that writing a blog about all these fantastic ideas would be a way to load off the amazing thoughts I imprison in my brilliant mind :D.
I will be publishing segments of the newest concept regularly because if I wrote the whole concept at once it would most likely become a novel. This way it´s gonna be easy to read and probably easier to get potential feedback on my ideas.
I hope there are other daydreamers out there that would be interested in the magical world of game concepts and ideas.

#blogg

The beginning

Hej igen, vi är eine Swedishen sajt, and här jou can skriva in Svenska. Hur gick det med din blogg på nätet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ps. skaffa en header, blir mycket lättare att hitta tillbaka till sidan på det sättet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tänker nog i fortsättningen skriva på engelska så jag får träna på den biten. Kanske vi får fler "hits" från andra regioner på det sättet :D?

Min blog på blogspot har inte varit så populär eftersom den försvinner i mängden av alla andra blogs. Det är svårt att göra sig synlig där. Jag tror att fz.se har ett större intresse för mina tankar så jag tror att jag skall fokusera på denna blog samtidigt som jag pararells skiver på blogspot.

Tack för tipset om headern! Jag skall fixa en sådan när jag har tid.

Kommentera gärna om ni har några idéer som jag kan implementera i mitt koncept!

Men då så, go ahead...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar