Se blodtörstigt Gears of War 3-gameplay

Robot
Se blodtörstigt Gears of War 3-gameplay

Är du en av dem som i april kommer göra allt för att få prova på Gears of War 3-betan? Spana in betagameplay hos oss!

#gears-of-war-3


Se blodtörstigt Gears of War 3-gameplay

Tummen upp!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

detta är Epic:D

Medlem

Vill ha till PC! MP ser skitkul ut och Coop i första var grymt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ser riktigt najs ut, älskade tvåan mer än ettan, men det här ser faktiskt ännu bättre ut. Synd att ingen pc version är på G?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser om möjligt ännu köttigare och bättre ut än 2an, som trots vissa problem med nätkod osv är ett av de roligaste spel jag kört online. Detta är på min lista, utan tvekan.

Inaktiv

Meh.
Inte klår det Killzone 3 i grafik heller.

Medlem

Jag småler so härligt när jag ser filmer från GoW spelen, finns nog inget uppkäftigare spel!
Köpte ett 360 enbart för att spela GoW1 när det släpptes. Såldes efter 3mån när jag spelat mig less, värt varenda slant, så underbart är spelet!

Önskar det inte var exclusive, hade suttit som en smeck till ps3 :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Älskar när han stickar en granat på fienden som kommer rushande

"AAAAAAAAAAAAAAAAAH... OH SHIT!"


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Inaktiv
Skrivet av Lusen:

Meh.
Inte klår det Killzone 3 i grafik heller.

Nej klart. Grafik är inte allt.

On: Kommer bli riktigt nice! Kötta sönder!

Medlem

Tur att man köpte Bulletstorm Epic Edition, så nu kan jag när betan drar igång spela det som en gnu eller nåt XD

Inaktiv

A de här var ju inget att hänga i granen.
Grafiken ser minst 3 år gammal ut och gameplayen se inte ut att tillföra något nytt direkt.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem
Skrivet av mangethegamer:

A de här var ju inget att hänga i granen.
Grafiken ser minst 3 år gammal ut och gameplayen se inte ut att tillföra något nytt direkt.

O_o

OT: Ser väldigt grymt ut, grafiken, gameplayn och speciellt de nya vapnen och executions! Längtar efter detta, men är det verkligen värt att köpa Epic Edition av Bulletstorm bara för att få EN veckas försprång?

Medlem
Medlem

Som vanligt så ser UE3 super snyggt ut i stillbild,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar