Fable 3 till PC ute 20 maj

Robot
Fable 3 till PC ute 20 maj

Läs vidare för nya funktioner såsom hardcore-läge och 3D-stöd och även för att spana in bilder på PC-utgåvan.

#nyhetstips, #lionhead-studios, #fable-3-1


Moderator | Testpilot
Fable 3 till PC ute 20 maj

Harpa är skyldig mig en kaka


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Gött! Kan jag skaffa detta till PC istället för Xbox. Ogillar att spela RPG på konsol (bortsett från gamla klassiker till snes osv). Blir inte samma sak. Visst det är fint på min tv, men jag känner inte samma kontroll över min karaktär.

Medlem

Det är på tiden man får ett officiellt datum!

@molg:
Själv föredrar jag Fable på xbox, men vill inte skaffa det till xbox då jag är bannad från Live och vill ju ha tillgång till DLCs.
Kommer att koppla xbox-kontroll till PCn.

Medlem

Tänker inte ens röra Fable serien igen förrän de släpper 2an till pc...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Morganrone93:

Tänker inte ens röra Fable serien igen förrän de släpper 2an till pc...

Lär aldrig hända.

Förstår inte heller vad ni babblar om, tycker bara spelen blivit bättre på alla plan. Strider, miljöer, utforskning, uppdrag etc.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Förstår inte heller vad ni babblar om, tycker bara spelen blivit bättre på alla plan. Strider, miljöer, utforskning, uppdrag etc.

Jag skulle kunna skriva spaltmeter om vilka sjukt konstiga beslut Lionhead fattade när det gäller Fable 3s speldesign och exakt hur spelet blev ett långt steg tillbaka på så många olika sätt, men jag nöjer mig med att berätta om det som stör mig mest - det går inte att misslyckas. Spelet är så pinsamt lätt på alla sätt, från strider till "dialoger" till quests. Jag kände mig aldrig utmanad, och därför var jag konstant uttråkad.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Stephan:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Förstår inte heller vad ni babblar om, tycker bara spelen blivit bättre på alla plan. Strider, miljöer, utforskning, uppdrag etc.

Jag skulle kunna skriva spaltmeter om vilka sjukt konstiga beslut Lionhead fattade när det gäller Fable 3s speldesign och exakt hur spelet blev ett långt steg tillbaka på så många olika sätt, men jag nöjer mig med att berätta om det som stör mig mest - det går inte att misslyckas. Spelet är så pinsamt lätt på alla sätt, från strider till "dialoger" till quests. Jag kände mig aldrig utmanad, och därför var jag konstant uttråkad.

Jo nu tänkte ju jag på 2an eftersom jag inte spelat 3an. Glömde skriva det som sagt, vet ju att alla fable spel är otroligt lätta, men hoppas då på "hardcore mode" som kommer komma till PC.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Lite försent till pc! Helt galet så här sent lixom!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

ganska uppenbart,
1: "modern global marknadsföring" gör en produkt mellanmåttig och sälj på konsoll tills det inte säljs mer av intresse
2: gör sedan samma produkt efter en viss tid så folk skriker det till ett annat system med en viss mängd olikheter så "offret" inte känner en likelse och besvikelse med förra
3: Njut av pengarna som rullar in av alla stackars idioter som inte kan se hur det går till

Inaktiv

dåligt av lionhead/microsoft att inte släppa fable II till PC'n o sen komma med trean som om ingenting har hänt att det sedan tagit tid gör ju inget så länge det beror på en bra portning... men bara för att de inte släppte fable II till PC så skiter jag i att köpa detta över hundra kronor (köper det vid någon rea ist)...

1
Skriv svar