Är du god eller ond i Infamous 2?

Robot
Är du god eller ond i Infamous 2?

På den senaste laddade rullen kan du spana in vår hjälte/antihjälte Cole och hur han moraliskt tar ställning.

#sucker-punch, #infamous-2, #infamous


Medlem
Är du god eller ond i Infamous 2?

Det här blir nog ett köp spelade aldrig ettan men det här verkar bra

Medlem

Jag testade demot till ettan för länge sen och fastnade inte för spelet. Därför blev det inget köp. Gjorde Demot rättvisa för spelet så att det är värt att köpa, eller ska jag passa?

Medlem

JAg gillade demot, och även hela spelet. Är inte sådär förtjust i sandlådespel vanligtvis, men infamous gillade jag. Absolut hade det ett par problem, mission cutscenes var ingen höjdare t.ex., men mycket av det är förhoppningsvis och antagligen fixat nu.

Medlem

klart coolt spel ^^

Medlem

Brukar gilla dom "onda" men jag vet inte riktigt vad man ska välja i det här spelet :S så man får väll se.
Spelade inte 1an men ska nog köpa det här :3

Medlem

Snart klar med ettan, må säga att infamous är det bästa spelet jag någonsin spelat som är i stil med spiderman, prototype osv, sjukt jävla skoj + amazing story, kan inte vänta tills jag får sätta tänderna i 2an :D!


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Det här är klart bättre en spiderman, prototype så klart. Har kört igenom infamus 3 gånger. Årkade inte ens spela klart spiderman eller prototype. 2 kommer bli shyst tror jag vill se hur d går för cole oc.

Medlem

Jag köper det här ungefär tre sekunder efter releasen! Jag älskade 1an och har längtat efter 2an ända sen eftertexterna rullade. Nu är det inte långt kvar


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar