Crysis 2 - testa multiplayer-demon

Robot
Crysis 2 - testa multiplayer-demon

Kavla upp ärmarna och tryck på vår nedladdningsknapp för att snabbt och smidigt kunna prova på Crysis 2 till PC.

#crysis-2


Medlem
Crysis 2 - testa multiplayer-demon

Meh testat fullversionen. Riktigt bra spel, saknar dock 1:ans helikoptrar och flygplan och tanks med nuke multiplayer:(

Medlem

testat fullversionen? mkay. Hört att det är en jädrans massa grafikproblem o shit och att det är console-port. Får se när man kommer hem om två veckor.

Medlem

Att göra ett konto fungerar dock inte. Fungerar inte i spelet eller på deras sida.

Medlem

Detta ska testas!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Jag bara skrev något som konto så kom jag in.
Hade inget roligt dock, känns som första Crysis var typ både snyggare och bättre.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

@oneone grafikproblemen i "fullversionen berodde nog på att det var en beta. Satan va sega deras servrar är går ju inte att göra ett account.

Medlem

Samma problem med kontokreationen här. Mitt gamla konto fungerar inte heller:(

Medlem

går inte att fixa ett konto än

Ladda, ladda, ladda!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Lyckades tillslut göra ett konto men inte aktiverade det genom länken i mailet
så.. inge spel för mig än iaf


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Gamer, Hardcore eller Advanced? Vilken ger bäst grafik?

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Gamer, Hardcore eller Advanced? Vilken ger bäst grafik?

Hardcore.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Loggade in på EA.com gjorde min gamla Battlefield konto till default. Loggade in med min Battlefield namn och EA konto lösenord, kom in, är level 6 nu.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Gamer, Hardcore eller Advanced? Vilken ger bäst grafik?

Gamer -> Advanced -> Hardcore men orka konsolportsskiten. Press start my ass.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Lolflakes:

Gamer, Hardcore eller Advanced? Vilken ger bäst grafik?

Gamer -> Advanced -> Hardcore men orka konsolportsskiten. Press start my ass.

De hade väl de grafikvalen redan i Warfare?


signatur
Medlem
Skrivet av Quicken:

Loggade in på EA.com gjorde min gamla Battlefield konto till default. Loggade in med min Battlefield namn och EA konto lösenord, kom in, är level 6 nu.

Lust att förklara lite mer ingående hur du gjorde?
Försöker själv, men verkar inte lyckas att hitta där man kan göra det till Default.

Medlem

fattar inte hur folk orkar... suttit i en halvtimme för att få i gång skiten men något konto skapas inte, jag har ju redan ett fler tal EA konton måste man skaffe ett till?? nä! den här skiten åker i soptunnan... där förlorlorade dom en kund

Medlem
Skrivet av ElderlySex:
Skrivet av Quicken:

Loggade in på EA.com gjorde min gamla Battlefield konto till default. Loggade in med min Battlefield namn och EA konto lösenord, kom in, är level 6 nu.

Lust att förklara lite mer ingående hur du gjorde?
Försöker själv, men verkar inte lyckas att hitta där man kan göra det till Default.

HIttar inte heller vart man gör om ett konto till default!? EA ska fan alltid krångla till det!!!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Gamer, Hardcore eller Advanced? Vilken ger bäst grafik?

hardcore är bäst o gamer är väl sämst lr?

Medlem

Jag kom in direkt, loggade bara in på mitt konto som jag använder till alla andra EA-spel. Jag måste säga att spelet va jävligt portat. Liksom grafikinställningarna, what's up with that? Jag vill kunna välja själv vilka inställningar jag ska ha precis som i ettan, och inte vara begränsad till tre olika val. Och körs demot i DX9 precis som betan? Blev inte så impad av grafiken. Jag tycker nästan att ettan med allt på max ser snyggare ut, men de är väl kanske beroende på vilken miljö man är i.

Medlem

Jag kom inte in med mitt gamespy konto men med mitt EA-konto funkade utmärkt.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Jag kom inte in med mitt gamespy konto men med mitt EA-konto funkade utmärkt.

Funkar inte alls för mig. MItt EA masterkonto har ju siffror i sig, det gillar inte crysis. När jag tex loggar in på BC2 så skriver jag in min epostadress + lösenord. Crysis gillar inte heller epost adresser.

Medlem

mitt EA master account innehåller inga siffror utan endast bokstäver, men får en varning som säger "saker du inte får ha i ditt användarnamn..." typ

Medlem

EA kontot, Battlefield inloggningen och andra EA anv funkar inte.

Dock: Fungerar GameSpy kontot.

Medlem

Nice.

Nu ska vi se vad min dator klarar av.

skräp!
inget fungerar ju att logga in med. EA konto, gamespy konto spelar ingen roll..
"Nickname invalid"

Medlem
Skrivet av ElderlySex:
Skrivet av Quicken:

Loggade in på EA.com gjorde min gamla Battlefield konto till default. Loggade in med min Battlefield namn och EA konto lösenord, kom in, är level 6 nu.

Lust att förklara lite mer ingående hur du gjorde?
Försöker själv, men verkar inte lyckas att hitta där man kan göra det till Default.

Jag loggade in på EA.com och första fönstret som kom upp så fråga den vilken konto vill jag ha som default, hade 7st att välja från, PS3, xboxen, en drutt olika spelkonton, la in BF som default eftersom den hade enklast username och en password jag kom ihåg.

Medlem

härligt att mitt USB headset inte fungerar i detta precis som buggversionen :/

Medlem

detta demot e en ren fake, kan inte göra konto, kan inte logga in med några EA Id'n alls... alltid när d gäller EA.... dom bara strular..

som vanligt................
grymt besviken, satt fram emot detta länge, men nä.... sabla crap!!!


signatur

//Peace out

123
Skriv svar