Devil May Cry blir film

Robot
Devil May Cry blir film

Företaget bakom Resident Evil-filmerna köper rättigheterna till Capcoms populära actionserie.

#capcom, #devil-may-cry, #kane-lynch, #ninja-theory


Medlem
Devil May Cry blir film

WOHO ännu en av spel filmerna man längtar efter!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Gillade DmC 4 (Inte spelat de andra) men om det är en sån bra serie som många har sagt så kan nog filmen bli bra

Medlem

Blir en riktigt jävla usel film, kan jag säga nu.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skrivet av KlosterKatten:

Blir en riktigt jävla usel film, kan jag säga nu.

Yes, det tror jag med. Slowmotion, skjutande hit och dit, svärd, rena rama Highlander.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag älskar DMC...Men känns som att detta kommer förstöra allt -_O Resident Evil filmerna va skit...jag kan inte tänka mig något spel som har blivit bra film :S

Medlem

"Screen Gems, företaget bakom Resident Evil-filmerna"

Filmen är dömd att va dålig från första början

Medlem

blargh... Resident evil skaparna kommer aldrig ge DMC en rättvis behandling.. Förstår inte hur dom kunde fucka upp Resident evil så mycket, dom kommer göra samma med dmc=(

Medlem

Jag tror faktiskt dom kan lyckas med EN film precis som filmbolaget lyckades med Resident Evil 1 filmen!

Medlem

Oh gud ge han inte den nya looken...plz


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Medlem

half life film or gtfo.

Medlem

Varför är det alltid dem usla företagen och regisörerna som får tag i licenserna


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Antar att både Dante och Nero kommer spelas av Milla Jovovich?

Medlem

Men... gäller inte det bara den animerade Resident Evil Exctinction? För den var ju faktiskt jäkligt bra ändå. Personal opinion. Det här gillas, men bara om det är good ol' Dante!

EDIT: Nu när jag tänker efter kanske den hette något i stil med Degeneration? Hm.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Men... gäller inte det bara den animerade Resident Evil Exctinction? För den var ju faktiskt jäkligt bra ändå. Personal opinion. Det här gillas, men bara om det är good ol' Dante!

EDIT: Nu när jag tänker efter kanske den hette något i stil med Degeneration? Hm.

Yepp Degeneration var bra, men den gjordes inte av en massa nuubs. Och tvekar på att den blir animerad...eftersom det inte är samma team som gjorde Degeneration som dom andra Resident Evil filmerna.

Medlem

Gött, sätt Uwe Boll på den!!

Medlem

NOOOOOOOOOOO! Förstör inte en av världens bästa spelserier! Och ge tillbaka gamla Dante! Nya Emo-Dante kan dra åt helvete!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gamla looken tack

Medlem

"Filmens handling kretsar kring huvudpersonen Dante som hämnas sin mors död genom att slakta demoner."

.__________.
Låter ju väldigt... Dante...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Hahaha good luck DMC, RE filmerna suger pungsvett!!!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar