Se den nya Battlefield 3-filmen

Robot
Se den nya Battlefield 3-filmen

Följ med sergeant Blackburn och hans mannar när de råkar i trubbel i Kurdistan. Tre minuter gameplay!

#nyhetstips, #battlefield-3


Medlem
Se den nya Battlefield 3-filmen

AWSM!


signatur

// Peace

Medlem

Fy fan asså.. Detta kommer bli A W E S O M E

Medlem

Det är ju multiplayer vi vill ha?!?! Fattar inte ens varför de gör en singelplayer kampanj...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Det är ju multiplayer vi vill ha?!?! Fattar inte ens varför de gör en singelplayer kampanj...

Jag vill ha singleplayer före multiplayer
Är ute efter storyn snarare än pang-pang.

Medlem
Skrivet av musse1:
Skrivet av JohnnyGreed:

Det är ju multiplayer vi vill ha?!?! Fattar inte ens varför de gör en singelplayer kampanj...

Jag vill ha singleplayer före multiplayer
Är ute efter storyn snarare än pang-pang.

Med tanke på den "fantastiska" storyn de presterade i BFBC2 så är jag inte speciellt övertygad... Dessutom är ju BF serien förknippad med MP...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Skägg.
10 Chambers

Enligt uppgifter var det denna och ytterligare två delar som visades i San Fransisco inatt, inget MP, så det får vi nog vänta på tyvärr.


signatur
Inaktiv

Jaja, tracers till alla vapen som vanligt. Blö

Medlem

Ser ut som alla andra shooters...

Medlem

Jädra snyggt, och trevligt med 30+1 och att dra polare i skydd innan man drar fram defibrillatorn kan ju underlätta. Synd bara att hela syn-fältet förstoras när man siktar genom sitt ACOG och inte bara det i kikaren.

Medlem

De kanske redan är officiellt, eller att ed inte är i SP, ELLER att de inte syns här. Men desttruction o skit?

Medlem

Hurra, ännu mer av samma sak som redan finns, fast nu exklusivt med en annan motor som driver det hela.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Vill ha nu !


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Shit...när detta släpps kommer jag inte ha ett liv!

Ser bättre ut än någonsin. Back to the roots, fast med Frostbite 2!!!

Ish
Medlem

I'm loving those animations! Vilket flyt Solklart förbok detta!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Inaktiv

snyggt o tråkigt fps o inga nyheter i fps genren. hallå utvecklare gör nåt åt saken!?!?! o jag fattar inte hur CoD kan sälja mer än battlefield? jag är oxå mer intresserad av singelplayer än multiplayer...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av sltrOlsson:

De kanske redan är officiellt, eller att ed inte är i SP, ELLER att de inte syns här. Men desttruction o skit?

Hur menar du? Klippet är från singleplayer-kampanjen


signatur
Medlem
Skrivet av kaem79:

snyggt o tråkigt fps o inga nyheter i fps genren. hallå utvecklare gör nåt åt saken!?!?! o jag fattar inte hur CoD kan sälja mer än battlefield? jag är oxå mer intresserad av singelplayer än multiplayer...

Vadå nytt? Fps är fps, hur mycket finns det att göra lixsom ?

F.ö är animationerna helt fantastiska.

Medlem

SPännande, men det ser lite väl ut mycket som GRAW2 bara med högre tempo.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

gås hud !


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Av denna trailern så såg det bar aut som vilken tråkig militär shooter som helst. Trodde dem skulle visa lite mer vad Frostbite 2 motorn kunde göra.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fisse:
Skrivet av kaem79:

snyggt o tråkigt fps o inga nyheter i fps genren. hallå utvecklare gör nåt åt saken!?!?! o jag fattar inte hur CoD kan sälja mer än battlefield? jag är oxå mer intresserad av singelplayer än multiplayer...

Vadå nytt? Fps är fps, hur mycket finns det att göra lixsom ?

F.ö är animationerna helt fantastiska.

#Dice slopade animationssystemet från både #Mirror's Edge och #Battlefield: Bad Company 2 och använder istället ANT, vilket utvecklats inom EA för sportspelen.


signatur
Medlem

SP!!?
"Varningsklockorna" goes plingelingeling


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Mitt hjärta... det gör så ont.. herregud... fy in i HELVETE!!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Det var en fräsig video


signatur

Jäh!

Medlem

Fyy satan vilka bra animationer när dom klev ur fordonet :O.

Medlem

Ser helt fantastiskt bra ut, vilket flyyyt i animationerna. Denna sortens rörelser i FPS har jag väntat på länge. hur snyggt är det inte när bussen exploderar och spelaren flyger bakåt!
Kudos Dice


signatur

Jag håller med, lagom är bäst.

Medlem

Säger bara ett "ord", wow!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Riktigt biffigt! Synd att inte ens FZ:s s.k. "högupplösta" film gör spelet rättvisa. Vore trevligt om man kunde få filmer i samma klass som hos GameTrailers.com.

Skriv svar