Allt om Battlefield 3

Robot
Allt om Battlefield 3

Vi sammanfattar all för närvarande känd information från Dice hett eftertraktare actionspel Battlefield 3 på ett och samma ställe.

#dice, #battlefield-1942, #battlefield-2, #battlefield-3, #call-of-duty-black-ops, #ea-sports, #battlefield-vietnam-1, #battlefield-2142, #battlefield-bad-company, #battlefield-bad-company-2


Medlem
Allt om Battlefield 3

Värt?


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Moderator | Testpilot

Hejja Calle..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

inK
Medlem

Väldigt taggad.


signatur

Every trophy counts...

Skägg.
10 Chambers

Jag har lite småsvårt att tolka vad ni menar?


signatur
Medlem

Jävligt taggad!!!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har lite småsvårt att tolka vad ni menar?

Redan NU slänger ni ihop ett inlägg med "allt från battlefield 3" vilket känns väldigt tidigt och inte är allting om spelet heller då många frågor är obesvarade än så länge.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har lite småsvårt att tolka vad ni menar?

Redan NU slänger ni ihop ett inlägg med "allt från battlefield 3" vilket känns väldigt tidigt och inte är allting om spelet heller då många frågor är obesvarade än så länge.

Samtidigt som vi är tydliga med att säga att det är all hittills känd information. Så rent praktiskt är det ju allt om BF3, eftersom inget annat finns ännu.


signatur
Inaktiv

Vad är det för jäfla gnäll? Klart FZ ska ha ett B3 Launch Center, där all info kommer vara samlad inför spelet. Käften alla haters och gnällspikar.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

dzl
Medlem
Skrivet av SToFo:

Vad är det för jäfla gnäll? Klart FZ ska ha ett B3 Launch Center, där all info kommer vara samlad inför spelet. Käften alla haters och gnällspikar.

Håller fullständigt med. Jag är fruktansvärt less på dessa gnällspikar nu. Detta kommer bli årets absolut hetaste spel, och jag läser gärna så mycket som möjligt om det här på FZ!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har lite småsvårt att tolka vad ni menar?

Redan NU slänger ni ihop ett inlägg med "allt från battlefield 3" vilket känns väldigt tidigt och inte är allting om spelet heller då många frågor är obesvarade än så länge.

Samtidigt som vi är tydliga med att säga att det är all hittills känd information. Så rent praktiskt är det ju allt om BF3, eftersom inget annat finns ännu.

Praktiskt sätt kanske men inte korrekt för det, hade detta hänt runt sommaren (antar det kommit mer info då) så hade jag inte sagt något. Tycker fortfarande det är lite tidigt och med tanke på att mycket av detta FORTFARANDE är ny info. Förstår du hur jag tänker?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av SToFo:

Vad är det för jäfla gnäll? Klart FZ ska ha ett B3 Launch Center, där all info kommer vara samlad inför spelet. Käften alla haters och gnällspikar.

Ingen här som gnäller och ingen säger heller dom inte ska ha "ett launch center". Men FZ har ingen sådan funktion vad jag vet? Denna artikel är inget launch center om den inte uppdateras kontinuerligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Mycket bra initiativ för dom som är intresserade av att följa utvecklingen av BF3!!

Medlem

Grymt! Ser ut att bli riktigt nice! Hoppas bara dom lärt sig ifrån sina gamla misstag. Vill inte ha ett buggat Mp del som i Bad company hade. Annars Keep up the good work!

Medlem

Hoppas dom gör ett bra squadsystem med leader och commander och ordergivning hit och dit!
Jag vet att det sällan funkar bra i pubbar men dom kan väl hitta på ett sätt som tvingar spelarna att sammarbeta.

Vore ju radikalt om endast det vinnande laget fick XP!

Eller ett mer seriöst förslag, det förlorande laget får väldigt lite xp! Vanliga kills och övrigt individuellt spelande bör inte löna sig särskillt bra, men att följa order och utföra uppdrag lönar sig ordentligt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har lite småsvårt att tolka vad ni menar?

Redan NU slänger ni ihop ett inlägg med "allt från battlefield 3" vilket känns väldigt tidigt och inte är allting om spelet heller då många frågor är obesvarade än så länge.

Samtidigt som vi är tydliga med att säga att det är all hittills känd information. Så rent praktiskt är det ju allt om BF3, eftersom inget annat finns ännu.

Praktiskt sätt kanske men inte korrekt för det, hade detta hänt runt sommaren (antar det kommit mer info då) så hade jag inte sagt något. Tycker fortfarande det är lite tidigt och med tanke på att mycket av detta FORTFARANDE är ny info. Förstår du hur jag tänker?

Det får nog stå för dig, jag tror att majoriteten av läsarna uppskattar en sammanfattning av all hittills känd information, samt filmer och bilder på samma ställe.


signatur
Medlem

Det här är inte första tråden Uberpwnage2.0 har gnällt i. Han har väl mens.

Medlem

uberpwnage2.0 blir smiskad av Calle något så fruktansvärt.

Medlem

Guld
Blir ett köp komemr nog förbokat det runt den sista veckan och se hur det ur artar sig

Medlem

uberpwnage2.0 är ju bara tråkig som måste skriva något negativt om något som bara gynnar oss.

Medlem

Warning: filemtime() [function.filemtime]: stat failed for http://www.fz.se/index_style.php?filterType=0&filterValue=0 in /home/fz/admin/minify/class_minify.php on line 160


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mosoloa1:

Warning: filemtime() [function.filemtime]: stat failed for http://www.fz.se/index_style.php?filterType=0&filterValue=0 in /home/fz/admin/minify/class_minify.php on line 160

Fungerar här?


signatur

Uppskattas, tack för infon FZ!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

BC2 med 64 players, och cod campaign hihihi

Inaktiv

Jag tyckte att det var bra gjort Carl att skriva detta, för jag fick reda på lite information som jag tydligen hade missat.

Man blir så trött på alla dessa onödiga kommentarer, om ni tyckte att inlägget var onödigt hade ni väl inte behövt läsa allt detta och kommentera det! Skadar det att slänga ihop fler än en inlägg om "Allt om Battlefield 3"? Nej det tycker inte jag och antagligen inte de flesta andra. Herregud...

OnT: Gud vad jag längtar efter detta spel och önskar att man kan få se lite Multiplayer action!

Medlem
Medlem

Årets spel utan tvekan. Det här är ett säket köp.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Keza:

uberpwnage2.0 blir smiskad av Calle något så fruktansvärt.

Hur blir jag "smiskad" när vi bara diskuterar kring det var nödvändigt att skriva detta eller inte? Alla har sin åsikt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

All info om Battlefield är bra. Trevligt med intresse från redaktionen

123
Skriv svar