Testa Call of Duty: Black Ops

Robot
Testa Call of Duty: Black Ops

"Bättre sent än aldrig" heter det. Activision håller med och firar in våren med en demo av förra höstens hetaste actionspel.

#activision, #call-of-duty-black-ops


Medlem
Testa Call of Duty: Black Ops

Let the flaaaames begin!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Men inte till pc?

Moderator | Testpilot

När jag tänker på det så är cod faktiskt skojj om du stänger av alla killstreaks etc medans du spelar SnD med ett gäng polare mot några andra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

meh, ville ju testa det till PC...

Medlem

Äsch, det var ju ett PC-demo vi ville ha!

Medlem

CoD är okej spel om det inte hade varit för alla Killstreaks. blir tråkigt efter 5 minuter


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Blackops kan dra åt helvete.

Medlem

Höstens hetaste spel? Hmm?? Blir inte det antingen Mass Effect 3 eller Battlefield 3?

Förra höstens hetaste spel låter snarare mer troligt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Slösa inte tid på det.

Medlem

"PC or GTFO" lutar jag mig mot här.

Eller snarare "BF3 or GTFO".

Medlem

Ett sätt att pissa på oss ytterliggare, när intresset för BF3 är stort, måste man dra till med drastiska åtgärder.
Demot skulle ha kommit innan själva spelet, Activision kan slicka hästpung med deras sätt att behandla oss.
Först möts kritiken med buggarna med arrogans och sen hånar oss PC-användare med att inte släppa demo heller.
Äckligare företag får man nog leta efter.

Medlem

Lökigt försök att flytta fokus kring BF3-hypen. Fantasilös PR-avdelning?

Medlem

zzzzzzz


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Alla som vill ha demo till pc: - Man kan ju alltid låna lite filer från the piratbukten


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Hade jag testat det innan jag köpte det så hade jag ju, ja inte köpt det. Tack Activision. Kan man inte få fler demon INNAN release?

Medlem

Spelade nyss Black Ops på 360. Fick nästan en hjärtattack av ilskan som kokade inuti mig. Jag tror inte att grannarna tycker om när jag skriker som en galen människa.

Medlem

Hmm låt mig gissa innan jag läser texten. Ingen demo till pc bara till konsoll. Kanske till och med 360 "exlusivt".

*läser texten*.... as i expected. Bara till konsoll men dock inte 360 exlusiv... varför är man inte förvånad?

*host*Activision*host*

Medlem

Asså fyfan vilket kasst spel det här är, sp kan jag inte uttala mig om så mkt pga man tröttande totalt efter att i cirka en timme hållit in w tangenten och vänster musknapp oavbrutet. Mp-delen är ju helt klart en av de mest hjärndöda man haft oturen att stöta på.


signatur

B lup

inK
Medlem

Inte ens ett gratisdemo får mig att bli sugen på att testa.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Eottt:

Asså fyfan vilket kasst spel det här är, sp kan jag inte uttala mig om så mkt pga man tröttande totalt efter att i cirka en timme hållit in w tangenten och vänster musknapp oavbrutet. Mp-delen är ju helt klart en av de mest hjärndöda man haft oturen att stöta på.

Haha, håller med dig helt om sp-delen. Började med att köra på hard, men då dog man helt plötsligt av saker man inte kunde undvika, folk som kom i ryggen när man regenerade osv, och det var inte svårt på ett kul sätt, utan bara svårt på ett tråkigt sätt, så jag bytte till easy och halvsovandes sprintade jag igenom hela spelet bara för att klara det.

Medlem

Vem har inte kört det? Löjligt att släppa ett demo nu

Do it!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Här trodde jag att de släppt PC demo så man kunde testa men nu när man läser vidare så inser man att så var inte fallet...

Jaja lär vänta på BF3 i vilket fall som helst

Inaktiv
Medlem

Ojoj! Måste provas direkt! Eller inte...

Medlem

Provade det nyss fattar inte hur man kan få sålt skiten?

Inaktiv

PC folket måste vara dom största trollarna här. Klagar på allt i varenda tråd känns det som. ( Jag älskar PC)

Medlem

Hej Activision.
http://2.bp.blogspot.com/_E8BpJEni77I/Sl4A6TBEmeI/AAAAAAAAJ7o/deLYNXLaCJs/s400/suck+it+lemons.gif
För att släppa ett jävla demo ett halvår efter spelets release och både MW2 och BOPS fortfarande kostar max pris.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Acttivsion... felstavning i först meningen, fy skäms fz

12
Skriv svar